11 otroligt underbara månader. <3

Japp, så sant som rubriken säger. Nu har jag varit tillsammans med min älskling i 11 månader, nästa månad blir fan GULD månad, hehe. Mycket som händer och jag kommer fan bli ruinerad! Först ut är det Elias kusin Isaac som fyller år, sedan kanske vi ska ha baby showern lördag den 4:e (vi får se hur det går, återkommer om det) efter det fyller svåger år, sen så är det 1 års jubileum! :) Sen så förhoppningsvis kommer lilla Valentino och så fyller svägerska år. :) Så ja, nästa månad lär väl bli rätt så fullt i kalendern.
Nu ska jag gå och ta mig ett glas cola, är jätte törstig efter en lång varm/kall dusch, haha! Förut duschade jag alltid med varmt men nu blir det lite för varmt så jag växlar alltid mellan varmt och kallt och avslutar med kallt. :)
Så ett glas kall cola med is skulle inte sitta fel nu! ;) Puss på er. <3 /Jennifer.

Kommentarer
Postat av: anna

hej!

du säger att ni är lyckliga? ja det tror jag men hur ska ni försörja er liksom?? vad ska ni leva på?

du e typ 16`? och han 18??

du har inte ens slutat skolan och jobbar han??

2010-08-19 @ 17:44:40
Postat av: CLASSY - TÄVLINGAR PÅGÅR!!!

Skönt :) Yes de har vi, Milo om det blir en pojke och Felicia om det är en tjej :) Sj då?

2010-08-19 @ 19:40:40
URL: http://classys.blogg.se/
Postat av: Sophie

Grattis hunny! <3

2010-08-20 @ 07:17:31
URL: http://sophue.blogg.se/

Skriv din kommentar här gullet.

Vad heter du?
Glöm inte bort mig!

Har du en e-postadress? (Endast jag kan se den)

Har du en blogg?

och vad har du på hjärtat ditt?

Trackback
RSS 2.0