Då var det klart. :)

Sååååå där ja, nu var det klart med tvätten. :) Älsklingen kom hem också precis lagom i tid, haha.
Jag känner att jag kommer få ganska mycket sammandragningar inatt, dom börjar komma smygandes nu säkert bara för att jag har sprungit fram och tillbaka i tvättstugan, sen burit den där Ikea kassen med kläderna o.s.v.
Så typiskt att om man "anstränger" sig lite grann så ska dom komma .. Jaja, har ändå ingen tid att passa imorgon så jag kan ju sova ut om jag vill. Men på måndag däremot så måste jag upp runt 07:00 eller 08:00 för jag ska vara i Huddinge klockan 10:00. Jobbigt läge, får hoppas att jag kommer upp då. Anyway, min mamma var så gullig för jag skickade ett sms till henne och frågade om hon var vaken bara för jag ville ha lite sällskap i tvättstugan så jag tänkte att min mami kan ju alltid underhålla mig. :) Det första hon säger: "Vad har hänt? Ska du föda?" Haha, så rar hon är. "Nej, mamma jag ville bara ha lite sällskap i tvättstugan" (a). Om det ändå vore så att det var dags! Men nix pix här får man vänta 1 månad till, säkert .. Som sagt, så idag har jag typ bara tvättat, vaknade lite sent imorse kanske och sen så kom Elias farbror och bror med familjer så vi käkade lunch med dom. Efter det hade jag tänkt att träffa Malin igen men hon skulle till sin mamma och vara där ett tag och jag skulle ju tvätta 19:00 så det skulle bli tight om tid. Men så vi bestämde att vi ska ses nästa vecka istället när vi båda har money också så vi kan gå och kolla på mer baby things! ;D Aja, ska följa med älskling ut en stund nu tror jag och sen börjar det väl bli dags för läggning eller nåt. Puss på er snuttisar. <3 /Jennifer.

Kommentarer
Postat av: Classy - ung blivande mamma!

Ja visst va den söt :)

Härligt, inte alls långt kvar :) Det va fina namn du, Tino låter as sött :)

Jag mådde illa dom första tre månaderna, helt hemsk va det! Du sj?

2010-08-22 @ 15:29:54
URL: http://classys.blogg.se/

Skriv din kommentar här gullet.

Vad heter du?
Glöm inte bort mig!

Har du en e-postadress? (Endast jag kan se den)

Har du en blogg?

och vad har du på hjärtat ditt?

Trackback
RSS 2.0