En snabbis bara! :)

Hej hej hallå, slänger in ett snabbt inlägg nu bara innan jag ska lägga mig med älsklingen som ska upp tidigt imorgon för skolan .. Har varit kass på att uppdatera idag men det är faktiskt så att jag hann typ bara vakna sen åt vi lunch och sen strax efter det drog vi till Ikea idag igen så jag äntligen kunde få köpa min kära byrå. :) Blev helt förskräckt imorse när jag såg att dom var slut, blev så ledsen att jag börja böla, haha! Snacka om att vara känslig nu. Men men, kollade sen igen lite senare och då stod det att det hade kommit in nya så då var det bara snabbt iväg och hämta den, det gick väldigt smidigt och snabbt där inne för jag visste redan på vilken hylla den låg på i tag-själv lagret så det var bara lasta på vagnen och sen gick det snabbt och smidigt i snabbkassan också så det var skönt! När vi kom hem så gick vi en promis till centrum som tog dubbelt så lång tid tack vare den här foglossningen som mördar mig. :/ Men vi kom fram till slut och då köpte älsklingen cigg och comviq kompis och jag köpte inne på Ica choklad och sköljmedel till mig själv, hehe. Sen så när vi väl kom hem där ifrån så började vi att montera byrån så nu är den klar i alla fall, då kan jag hålla på lägga in Tinos kläder i lugn och ro imorgon och göra klart rummet en gång för alla när Elias är i plugget. Sen tänkte jag att jag ska ta en riktig härlig lång dusch efter det och bara pyssla om mig själv så att jag är fräsch och fin tills han kommer hem, hihi. Chico öppnar ju också kickboxnings klubben imorgon äntligen så vi ska väl antagligen gå dit och kolla, Elias ska väl kanske träna också men jag får se om jag orkar och hur det är med bäckenet .. Aja, märker nu att det här inlägget börjar bli lite väl långt i alla fall och att jag bara skriver en massa goja! Så jag säger väl godnatt och sov gott för idag då så hörs vi imorgon. Ny vecka, nya tag. :) Puss puss. <3 /Jennifer.

Kommentarer

Skriv din kommentar här gullet.

Vad heter du?
Glöm inte bort mig!

Har du en e-postadress? (Endast jag kan se den)

Har du en blogg?

och vad har du på hjärtat ditt?

Trackback
RSS 2.0