:)

Goodmorning sunshines! :) Okej, jag kanske inte sov så gott inatt som jag trodde att jag skulle göra .. När jag la mig i sängen så hade jag jätte ont i benet, förvärkar och mest av allt hade jag ont i ljumskarna/blygdbenet typ. Jätte skumt men jag antar att det var för att envis som jag är så ska jag hjälpa till att flytta möbler hit och dit. Men jag drack i alla fall ett glas oboy och tog 2 alvedon innan jag gick och la mig, vet inte om dom hann värka äns för jag somnade fortare än kvickt. Nu har jag varit vaken i ca en halv timme, så jag ska ta mig nåt att äta (kanske ett glas oboy till?) och sen ska jag hoppa in i duschen så jag har det gjort så slipper jag stressa sen när jag ska träffa Malutta! ;D Det känns som en bra dag hittils ändå, jag skriver sen när jag kommer hem. Hoppas ni får en wonderful friday! :) Kisses and hugs! <3 /Jennifer.

Kommentarer
Postat av: Classy - ung blivande mamma!

Ja det har du rätt i :)

Jo typ, dricker kaffe ibland bara. Om ja e hos morsan eller nån vän typ, men inte som förr då jag drack typ fem koppar om dagen :P

Okej ja men dåså, så länge lillen mår bra där inne så är det lugnt :) Så mysigt att känna han röra sig hela tiden, han blir verkligen starkare och starkare där inne :)

Ja idag är det mkt bättre, har bara ont i ryggen men de är vell sånt man får stå ut med. Själv då? <3

2010-08-27 @ 13:28:30
URL: http://classys.blogg.se/

Skriv din kommentar här gullet.

Vad heter du?
Glöm inte bort mig!

Har du en e-postadress? (Endast jag kan se den)

Har du en blogg?

och vad har du på hjärtat ditt?

Trackback
RSS 2.0