FREDAGSMYS! :)

Sitter och käkar pommes pinnes samtidigt som jag bloggar och självklart ett glas cola till! :) Idag har det varit en rolig dag med Malin, vi möttes först i Skogås strax efter 13:00 där vi tog pendeln 1 station till Handen, där gick vi runt och kollade lite och köpte bland annat lite kläder till Tino på Cubus (kan ju inte låta bli) jag tror det var de ända jag köpte där i alla fall, sen så stannade vi och åt på Mc donalds fick det bli. Efter det tog vi bussen vidare mot Babyland och ÖB, på Babyland köpte jag äntligen babyskyddet! :D Köpte också ett litet gosedjur för jag har knappt köpt några till honom. :/ Köpte också någon liten handduk för ansiktet, haha. Den var så billig så passade på. Men men, efter det blev det ganska jobbigt för då fick jag gå runt och konka på det där babyskyddet och den var inte tung utan mer klumpig! Vi gick in på ÖB där jag handlade bland annat topz, trosskydd, shampoo, balsam, någon liten tvål, rakhyvlar, hårspray, plåster, badsvamp och spray deo. :) När vi var klara där så var det dags att åka vidare så vi tog bussen till Farsta centrum och där blev det till att shoppa loss, hehe. Började med att gå in på Cubus (igen) där jag köpte min mjukis dress som jag ville ha! Det var mycket bättre i Farsta för där hade dom fler i olika storlekar och så köpte jag en t-shirt till älsklingen fast jag märkte sen att jag fick den gratis för det var ta 3 betala för 2. Jag älskar när man gör såna fynd, hihi. Sen gick vi in på Åhlens för Malin skulle kolla på en overall till lilla Leah och tillslut hitta hon en som hon ville ha. Vi gick i alla fall runt i hela Farsta kändes det som, Kappahl, Apoteket, The body shop, Gina tricot, H&M och massa olika skoaffärer. ;) Jag har bestämt mig att jag SKA ha ett par Ugs den här vintern också, haha. (Jag och mina Ugs) men jag vill så gärna ha ett par, har hittat ett par som jag tror jag ska köpa men har inte råd med dom nu för dom kostar 600:- ska nog gå till min bankomat --> PAPPA! (a) .. Det blev i alla fall en hel dags shopping och en hel del fick jag med mig hem, köpte också när jag kom till Skogås inne på Ica dom här goda pommes pinnes som jag äter nu, en tidning som jag ska ta med mig till BB och naturdiet godis till älsklingen. Nu är jag helt utmattad och vill bara sitta ner och aldrig mer gå i hela mitt liv, fast efter en skön natts sömn så kommer jag nog vilja det. Får se vad vi hittar på imorgon, tror vi kanske skulle till Ikea? Hoppas, för jag vill ha det klart också innan lillen kommer. Vi får väl se, skriver om det imorgon i så fall. Godnatt på er, hoppas ni haft en lika bra fredag som jag! :) <3 /Jennifer.



Babyskyddet som jag köpte, 1200:- från Babyland och gosedjuret som det står Välkommen till världen på, 120:- från Babyland.

T-shirt och mjukisbyxa, 80:- från Kappahl.








Det var ju ta 3 betala för 2, vet inte exakt hur mycket allting kosta var för sig men totalt gick det på 230:- från Cubus.



Hehe, en liten bild på lilla mig (bry er inte om röran i bakrunden men jag möblerade ju om igår som sagt så det är inte helt klart än), finns inte att köpas från någonstans.



Ja, lite bland annat av dom små grejer som jag köpt, orkar inte ta kort och ladda upp bild på allting, det tar för lång tid.



Sist men inte minst, nu står Tinos grejer redo för avfärd mot förlossningen sen när det är dags, adidas väskan har jag beställt på www.zoovillage.com men den finns även att köpas i Stadium, Inter sport och såna affärer. :) Den ska användas som skötväska i framtiden och nu ska jag bara packa klart min egen väska, hehe.


Kommentarer
Postat av: Classy - ung blivande mamma!

Så stor å fin magen e nu :)



Haha jo man gör ju verkligen det och mer skulle man kunna offra så länge dom får de bra...

Ja du det hoppas jag med, har inte fått den än. Haha :P Men jag e inte trött å väntar på att sambon ska bli klar med de han gör, han tror säkert jag kommer somna så han slipper, men icke sa nicke ;) haha

Den luktar gott i alla fall, men ska säga till hur den va :)

Ni hade köpt mycket fint ni, kul! Har ni allt hemma nu då som behövs till bebis? :)

2010-08-28 @ 01:04:58
URL: http://classys.blogg.se/
Postat av: Classy - ung blivande mamma!

Haha jo jag kan tänka mig det, jag känner mig också klumpig men lär ju bli ännu värre när jag e lika stor som dig :P



Precis, men fan så mysigt och roligt det ska bli! :) Hur många barn vill ni ha?

Verkligen, det tar så otroligt mycket på kroppen att vara gravid. Men dom som aldrig varit det har svårt att förstå de :/

Vad bra :) Hur mycket kläder har ni köpt? Sitter å funderar på hur mycket man behöver, så svårt de där...

Precis, sånt kan man ta lite pi om pö, det är ju inget som behövs nu i början i alla fall :)

Vi behöver också köpa en byrå, men ska kolla på det sen när vi väl flyttat :)

Härligt! Nja vi har börjat handla, den här månaden ska vi beställa vagn å så. Så vi är på väg vi med :) Vad har ni valt för vagn? <3

2010-08-28 @ 14:22:30
URL: http://classys.blogg.se/
Postat av: batoul

va många sånna här bloggar det finns! Alla lika söta! ;)

2010-08-28 @ 17:50:48
URL: http://batouls.blogg.se/

Skriv din kommentar här gullet.

Vad heter du?
Glöm inte bort mig!

Har du en e-postadress? (Endast jag kan se den)

Har du en blogg?

och vad har du på hjärtat ditt?

Trackback
RSS 2.0