I just wanna be happy. :/

Hej, kom nyss hem från centrum .. Det blev ingen handling för Elias hade bett sin mamma att köpa grejer till oss när jag stod i duschen. :/ Jag som hade sett fram emot att gå upp och handla lite o.s.v. men men, det kanske bara var bra med tanke på vädret. Men idag hade jag ingen lust alls att sitta inne hela dagen oavsett vad så det blev en sväng upp till centrum i alla fall, för dom hade ändå glömt köpa svartpeppar och svartpeppar är nästan ett MÅSTE i min matlagning. Sen så passade jag på att köpa lite godis "super sura" men dom var inte så sura som jag trodde, hehe. Dom var ungefär bara sådär halvt sura som jag är just idag eller varje dag. :/ Usch, känner mig inte alls trevlig mot någon längre och jag blir aldrig nöjd med något, jag går bara runt och är deppad och minsta lilla som händer så gråter jag floder. Vad ska jag ta mig till? Jag orkar inte må såhär, jag är ju gravid är det inte meningen att man ska må bra och vara lycklig då? Finns så mycket annat jag skulle kunna lägga energi på och ta tag i allting som jag stör mig på istället för att gå runt och vara ledsen och sen inte ha några krafter alls till att ta tag i något i slutändan. Det är bara Elias och Valentino som gör mig lycklig och jag hoppas att jag kommer bli ännu lyckligare när jag väl får honom i min famn. Jag ska fortsätta att äta min sura godisar nu och idag ska jag försöka lägga mig lite tidigare än dom senaste nätterna. Ha det så bra. <3 /Jennifer.

Kommentarer
Postat av: pame

Det är just därför du gråter för allt, du är mest känslig nu för du är höggravid gumman:) det är normalt det går snart bort ska du se. Du får vara ledsen det är inget konstigt med det :) bättre att må så nu än sen när du måste ta hand om ungen en hel dag och natt då du behöver energy :) pusssss

2010-08-08 @ 12:11:07
Postat av: Jennifer

Pame - Sv; Ja jo det är nog dels det också men sen också en massa annat som jag inte riktigt orkar gå in på .. Men jag har vart såhär till och från sen i mars nu att jag får ångest attacker och så var det förra gången jag var gravid också. :/ Så jag blir hel konstig när jag är gravid och jag hoppas inte att jag drabbas av förlossnings depprision eller vad det heter? För som sagt, jag måste ju ha energi som du säger när lillen kommer. :) Men tack för din omtanke i alla fall, det uppskattas verkligen när jag får såna kommentarer, hihi. Ha det så bra! <3

2010-08-08 @ 17:36:16
URL: http://mammsing.blogg.se/
Postat av: Anonym

f*uck negativa människor, tänk inte på det förflutna nu är du i nuet och snart är det du och din son mot världen :) keep ya head up!

2010-08-08 @ 19:17:33

Skriv din kommentar här gullet.

Vad heter du?
Glöm inte bort mig!

Har du en e-postadress? (Endast jag kan se den)

Har du en blogg?

och vad har du på hjärtat ditt?

Trackback
RSS 2.0