Jag vill bara ..

.. gräva ner mig i ett hål och sova i 6 veckor tills lillen kommer! Är trött på det här, sammandragningarna blir bara värre och det strålar upp i ryggen och ner i benen. :/ Jag saknar min lilla pappa också, även fast han kan vara jobbig ibland så är han ändå världens bästa som jag alltid kan prata med! Önskar jag kunde spendera mer tid med honom, men ska åka och hälsa på honom nästa vecka. Det kanske blir sista eller näst sista gången som jag orkar åka upp till honom innan Valentino kommer. Men nu har jag inte träffat han på ett tag så det är banne mig dags nu! Imorgon ska jag åka och träffa Malin igen, det ska bli kul. :) Vi ska träffas i stan igen och kanske gå en sväng förbi kungsan om vi inte har annat för oss. Då får man lite annat att tänka på i alla fall, det gäller bara att orka ta sig iväg, det är nog det som är det jobbiga tror jag .. Men aja, jag slänger nog in ett inlägg innan jag somnar som säkert kommer bli sent inatt. Men jag känner att jag har brist på grejer att skriva om? Vad tycker ni att jag ska skriva om? Min vardag är ju inte så speciellt rolig, den är bara grå just nu. Jaja, jag får väl tänka ut nåt kul! Bye bye. <3 /Jennifer.

Kommentarer

Skriv din kommentar här gullet.

Vad heter du?
Glöm inte bort mig!

Har du en e-postadress? (Endast jag kan se den)

Har du en blogg?

och vad har du på hjärtat ditt?

Trackback
RSS 2.0