Jätte segt.

Efter att jag skrev förra inlägget så la jag mig en stund brevid Elias och kolla på flera avsnitt av Hogan knows best på MTV eller vad den nu hette? Då pang sa det bara, så blev jag jätte seg och lite halvt nere igen. Typiskt!
Men men, jag gick upp och fick i mig lite mat i alla fall. En pan pizza fick det bli och sen känner jag att jag har fått ett sånt oerhört sug efter oboy helt plötsligt från ingenstans! Det kommer mest på kvällarna och jag vill verkligen ha ett stort glas kall oboy nu men orkar inte gå ut i köket och fixa för Elias farbror med familj är här och jag har för lite kläder på mig för att gå ut så. Aja, får hålla mig ett tag till .. Sen är jag liten besviken för mina planer är halvt krashade, vi hade ju tänkt ha en baby shower om mindre än 2 veckor men fan ingen jävla lokal finns att hyra! Så istället för att vara glad och se fram emot det så får jag räkna med att det inte blir nånting alls.
Nåja, jag ska försöka att inte vara så tråkig nu! Imorgon är det måndag, då är det bara 1 vecka kvar tills jag ska till MVC igen och så ska jag även på soc möte och träffa min nya social handläggare. Det är så "komiskt" att man kan få en ny social handläggare bara sådär och att man själv ska få behöva ringa till dom för att få reda på det .. Förstår mig inte på dom ibland. Hoppas att den nya är bra då åtminstone! Nej, nu börjar jag bli riktigt kissnödig så måste nog ta på mig nånting i alla fall och gå på toaletten innan det händer en olycka, hehe. ;) Just kidding, men det här får bli mitt inlägg för idag mina damer och herrar. Puss på er! <3 /Jennifer.



Åh, det vattnas i min mun när jag tänker på denna goding!

(Bilden är googlad)


Kommentarer
Postat av: hannah

jag dricker typ 1 liter oboy eller mer varje dag :P sjukt ! har du börjat känna några förvärkar än då :)?

2010-08-17 @ 18:09:10
URL: http://hannahlinneaborell.blogg.se/

Skriv din kommentar här gullet.

Vad heter du?
Glöm inte bort mig!

Har du en e-postadress? (Endast jag kan se den)

Har du en blogg?

och vad har du på hjärtat ditt?

Trackback
RSS 2.0