Kom nu, nu, nu!

Eller inte riktigt ännu, vill ju såklart att du ska växa lite till så det kommer ut en frisk liten pojke. Men jag vill ändå ha dig här hos mig nu så mamma bara kan pussa, krama och titta på dig. Så mamma kan hålla om dig och du får känna dig trygg i min famn. Pappa likaså, du kommer att få en underbar pappa! Vi längtar så mycket efter dig lilla Valentino. Men nu är det bara 38 dagar kvar tills det är tänkt att du ska komma, blir så glad för varje dag som går för då vet jag att du är nära. Tills vidare är det bara att vänta och längta!
Hur som helst, idag blir det ännu en till "sitta-och-ruttna-i-rummet-dag" men jag har bara mig själv att skylla som sagt. Men har blivit lite orolig att vara så "aktiv" under dagen efter igår natt när jag fick så himla ont. Inatt har jag kunnat sova lite bättre i alla fall, jag fick lite ont igår kväll när jag satt vid datorn så jag var tvungen att stänga av och lägga mig en stund och då gick det över som tur var. Idag har jag tvingat iväg min älskling till The voice, för jag vill inte att han ska sitta inne med mig och må dåligt! Jag skulle hemskt gärna vilja följa med men jag känner att jag har verkligen ingen ork ..  Jaja, får väl hitta på något sen när man får lite ensam tid. Kommer nog antagligen skriva ett inlägg till sen senare. Puss puss. <3 /Jennifer.

Kommentarer

Skriv din kommentar här gullet.

Vad heter du?
Glöm inte bort mig!

Har du en e-postadress? (Endast jag kan se den)

Har du en blogg?

och vad har du på hjärtat ditt?

Trackback
RSS 2.0