Kom nyss hem ..

Vi har varit på Ica maxi och handlat lite till, till woken. Har inte gjort nånting idag för jag fick sån extrem huvudvärk, brukar ofta ha huvudvärk men inte så som idag för idag var det nästan så jag knappt tålde ljus eller ljud. Men det blev lite bättre när man kom ut en stund eller i alla fall när vi satt i bilen med ner vevade fönsterutor. :) Men den sitter fortfarande i lite grann trots 2 alvedoner så jag orkar nog faktiskt inte skriva så mycket mer, orkar inte anstränga hjärnan så jag ska nog bara kolla runt på andras bloggar istället. Om ni vet någon bra gravid blogg så är det bara att hojta till, tack! Ni får ha en bra fortsatt trevlig kväll och natt allihopa. Puss! <3 /Jennifer.

Kommentarer
Postat av: CLASSY - TÄVLINGAR PÅGÅR!!!

Härligt! Bara bra här med, haft en bra onsdag? :)



2010-08-19 @ 00:22:11
URL: http://classys.blogg.se/

Skriv din kommentar här gullet.

Vad heter du?
Glöm inte bort mig!

Har du en e-postadress? (Endast jag kan se den)

Har du en blogg?

och vad har du på hjärtat ditt?

Trackback
RSS 2.0