Längtar till imorgon! :)

"Sho bre" (: Idag vaknade jag och älskling vid 09:00 trots att vi somna 02:00. :/ Så är rätt trött nu men det är bara bra för då kanske jag somnar lite tidigare inatt i alla fall. När vi vaknade så var det bara upp på toa på med kläderna och sen ut, för Elias skulle nämligen springa runt fotbollsplanen några varv så jag följde med för att ta tid och som sällskap. När vi kom hem igen så gick han in i duschen snabbt och så åkte vi direkt efter med Elias bror och pappa till stan för att hämta ut biobiljetter sen drog vi till Handen för att handla på Ica maxi efter det. Sen så kom vi bara hem och har varit hemma sen dess, eller vi gick ut en snabbis också för att ta lite luft men det är typ allt. Imorgon blir det kul i alla fall, imorgon blir det en hel dag på stan! Tror att jag kanske ska träffa en tjejkompis imorgon och fika eller äta men vi får se om hon svarar sen ikväll .. Sen efter det så ska ju jag och älskling vara i Kungsträdgården 18:00 för hela Vägen ut ska uppträda! ;D Vi lär nog vara där i 2 timmar i åtminstone för sen börjar ju filmen 21:00. Det ska bli mysigt, länge sen jag var på bio med älskling själv och som sagt, bäst att passa på nu för det lär nog bli sista gången det på ett bra tag. Fixade aldrig naglarna igår så jag ska göra det nu istället tror jag. Imorgon uppdaterar jag med bilder och så. :) Puss på er alla! <3 /Jennifer.

Kommentarer
Postat av: jenna

det ligger i kungsängen :) <33

2010-08-09 @ 19:54:35
URL: http://jennaoberdieck.blogg.se/
Postat av: Lotta

Hej på dig raring. Läste din kommentar på min blogg men förstod inte vilken hemsida jag skulle kolla. Förmodligen trög för att hjärnan har semester. Ge mig ett nytt lite tydligare inlägg så kollar jag förståss. Kram kram och hoppas bion var bra

2010-08-09 @ 22:38:55
Postat av: hannah

hehe va roligt att du va hos margareta när ulla är på semester :P för jag va hos ulla när margareta va på semester :D

2010-08-09 @ 22:59:44
URL: http://hannahlinneaborell.blogg.se/
Postat av: jenna

Jaa det är jätte kul :D

Lite nervöst i början dock, men sen kommer man igång..

ska ju jobba hela veckan, :)

de är ju kul att få vara ensam för då har man liksom tagit ansvar för en butik o ekonomin o allt. skit kul! :)

2010-08-10 @ 10:29:53
URL: http://jennaoberdieck.blogg.se/

Skriv din kommentar här gullet.

Vad heter du?
Glöm inte bort mig!

Har du en e-postadress? (Endast jag kan se den)

Har du en blogg?

och vad har du på hjärtat ditt?

Trackback
RSS 2.0