Nyss varit hos barnmorskan ..

Hej hej, vi kom precis hem från MVC. Det gick super bra som vanligt och lilla Valentino mår prima och det är det som är huvudsaken! Han blir alltid lite kinkig när barnmorskan ska komma och hålla på att lyssna på hjärtat, då vrider och vänder han på sig och försöker vara så hemlig som det bara går, hehe. :) Lilla busungen! Men hans hjärta slog 148 slag i minuten ungefär så det är ju bra, mitt blodtryck var något lägre också denna gång men hon sa att det brukar gå ner ett tag och sen stiger det till normalt igen. Jag har inte gått upp nånting sedan sist jag var där, ligger fortfarande på 80 kg, alltså 10 kg har jag gått upp allt som allt. Jag slapp där emot at bli stucken idag, visst det är inte så farligt att bli stucken i fingret (jag kommer ju vara med om värre) men det är ändå lite obehagligt sådär. Så kontrollen gick bra idag i alla fall och jag är extra trött idag, somna kanske vid 02:00 tiden inatt och det kändes lite väl sent så nu är jag trött, så ska bara vila framför datan eller kanske ta en tupplur sen vi får se. Men jag skriver lite senare, hejdå. <3 /Jennifer.

Kommentarer

Skriv din kommentar här gullet.

Vad heter du?
Glöm inte bort mig!

Har du en e-postadress? (Endast jag kan se den)

Har du en blogg?

och vad har du på hjärtat ditt?

Trackback
RSS 2.0