Otur. :/

Kom nyss hem från Ikea, den byrån jag ville ha, en vit malm med 3 lådor var precis slut i den färgen jag ville ha så vi ska åka dit imorgon igen och kolla för då har det förhoppningsvis kommit in nya! Fick med mig lite annat hem annars, 2 st påslakan med örngott, 2 st dra-på-lakan, 1 baby filt till, kantklädsel till sängen och lite galgar. Även en handduk för bebisar eller vad man ska kalla det som svägerska köpte. :) Hon handlade också in lite nytt till sitt rum också som överkast, ljus och sånt .. Så vi åkte ju inte dit helt i onödan, det är bara lite jobbigt att behöva åka dit imorgon igen för dels är det massa folk i vägen så man kommer ju knappt förbi med maggen och sen så fick jag ganska ont eftersom att jag känner av min foglossning så värst. :/ Men men, det är väl bara byrån vi ska kolla på imorgon så det blir inte så mycket att springa runt i alla fall. Jag älskar att gå inne i Ikea annars, fast man får sån himla längtan efter att flytta och bara köpa ALLTING nytt till sitt hem och inreda fint! :) Ska spara, spara, spara så min dröm går i uppfyllelse sen. Jag uppdaterar senare, nu ska jag kolla på allt nytt som jag köpt. <3 /Jennifer.

Kommentarer

Skriv din kommentar här gullet.

Vad heter du?
Glöm inte bort mig!

Har du en e-postadress? (Endast jag kan se den)

Har du en blogg?

och vad har du på hjärtat ditt?

Trackback
RSS 2.0