Rastlös dag, haha!

Tjingalonkan! Idag har jag varit så rastlös så det finns inte. Det första vi gjorde när jag vaknade typ var att åka och käka kina buffé till lunch i Länna. Super gott var det! :) Sen när vi kom hem så satt jag lite vid datan en stund, blev ganska pysselsugen så jag gick in på www.pandurohobby.se och bäställde hem en katalog som jag ska titta i och sen kanske välja ut lite pyssel som jag kanske ska köpa. Vill ha något att göra på dagarna sen när Elias börjar skolan och jag kanske inte orkar gå ut riktigt eller nåt så kan man sitta inne och pyssla! :) Eller när det har varit sånt dåligt väder som idag .. Alltid när det spöregnar så, så har jag ingen lust alls att gå ut men idag så var det ju som sagt en rastlös dag så då gick vi en promenix till centrum så jag kunde äta på grillen också. (Bara skräpmat idag typ) men jag åt bara en pommes frites för fick inte i mig så mycket mer. Träffade på några också där uppe som man alltid gör nästan och så handlade vi även lite på Ica för att vi hade tänkt göra kyckling wok någon dag, mums! Sen dess har jag bara suttit framför datorn, håller på skriver ner lite saker som jag ska köpa på Ikea (kanske nästa helg?) för jag får min lön nästa vecka äntligen! Jag har varit på rätt humör idag i alla fall, det känns skönt och min lilla älskling mår bra i magen. Som jag längtar efter honom, 35 dagar kvar. Låt det gå fort, please! :) Men men, ska hoppa in i duschen snart med min stora älskling, haha. Länge sen vi duschade tillsammans och bäst att passa på för sen kommer vi inte att ha tid för det. Dessutom så måste jag ha honom i duschen, haha. För att jag blir för trött för att stå så jag sätter mig ner och sen måste han hjälpa mig upp igen, haha! Men vi får se om jag kanske slänger in ett inlägg sen, det beror på hur länge jag orkar vara uppe. Annars så får ni sova så gott, puss. <3 /Jennifer.


Kommentarer

Skriv din kommentar här gullet.

Vad heter du?
Glöm inte bort mig!

Har du en e-postadress? (Endast jag kan se den)

Har du en blogg?

och vad har du på hjärtat ditt?

Trackback
RSS 2.0