Snacka om att jag kommer sova gott inatt!

Har hållt igång exakt HELA dagen idag .. Jag gick ju upp imorse för att tvätta och det gick bra tillslut i alla fall, efter det städa jag lite sen åt lunch sen städa lite till jag strök bland annat alla Tinos kläder och vek ihop dom fint men jag tror att jag ska köpa en liten byrå att ha hans kläder i, hihi. Sen så kom Elias hem från plugget och då drog vi med hans pappa och bror till Haninge och svängde förbi Babyland så jag kunde hämta ut babyboxen äntligen, ska dit imorgon också med Malin, det gick bra med henne i alla fall på BB, ingen bebis med sig hem ännu men det kanske var lika bra det eftersom att det är några veckor kvar men kan tänka mig att det varit lite jobbigt att åka fram och tillbaka. :/ Men men, vi får hoppas att nästa gång så kommer hon inte hem tomhänt i alla fall, inte jag heller! ;D Det känns skönt nu i alla fall att allt är klart för hans hemkomst eller måste fortfarande köpa babyskyddet men det är det jag ska göra imorgon! :) Men men, är för trött för att skriva så mycket nu, ska kolla klart på Sökarna med älsklingen sen ska jag nog sova .. Natti natt! <3 /Jennifer.


Kommentarer
Postat av: Elias :)

men du kollade aldrig klart på filmen med mej!! :'(

2010-08-26 @ 22:27:28
Postat av: Classy - ung blivande mamma!

Haha jo kanske de :P

Portion som tur är! Haha :P Men de e fan inte fräscht de heller....

Mjo det är bra lång tid, innan trodde jag aldrig att jag skulle kunna sluta. Men vilken inverkan ett barn kan ha på en :)

Okej, undrar om de kan ha varit de jag haft idag. Har liksom haft som kramper i magen, men så länge bebis mår bra så spelar de ingen roll <3

2010-08-27 @ 00:20:36
URL: http://classys.blogg.se/
Postat av: Jennifer

Elias - Sv; Ja, jag vet älskling. :/ Förlåt mig men jag var tvungen att gå in i rummet och kolla mitt konto, haha. Jag älskar dig ändå, det vet du! :) <3

2010-08-27 @ 09:20:40
URL: http://mammsing.blogg.se/

Skriv din kommentar här gullet.

Vad heter du?
Glöm inte bort mig!

Har du en e-postadress? (Endast jag kan se den)

Har du en blogg?

och vad har du på hjärtat ditt?

Trackback
RSS 2.0