Snälla, låt det inte bli värre ..

Hejsan, sitter i köket just nu och väntar på att älsklingen ska komma hem. Men han lär väl inte komma hem än på ett tag .. Kul att han är ute och roar sig ändå. :) Men jag saknar honom, har nog blivit lite för van med hans närhet. Fick en liten ångest attack tidigare idag, grät ganska mycket och länge, blev illamående också så jag spydde. Men det kändes bättre efter det på något sätt, som om att jag tömt ur mig riktigt ordentligt så vi får se hur jag mår fram tills vidare. Men jag orkade ändå inte hänga med till The voice och det var väl tur det för nu börjar dom här himla förvärkarna komma tillbaka igen! Än så länge så gör det inte lika ont och jag hoppas inte att det blir värre. Kommer jag ha såhär i 5 veckor till eller? Usch usch, säger jag då bara. Aja, ska nog byta lakan i sängen nu tänkte jag och kanske lägga mig en stund eller göra något annat. Måste skriva en påminnelse till mig själv här också: GLÖM INTE SKICKA MODERSKAPS INTYGET TILL FÖRSÄKRINGSKASSAN! :) , så hoppas det hjälper. Så jag inte glömmer, hihi. Godnatt alla, puss och kram. <3 /Jennifer.

Kommentarer

Skriv din kommentar här gullet.

Vad heter du?
Glöm inte bort mig!

Har du en e-postadress? (Endast jag kan se den)

Har du en blogg?

och vad har du på hjärtat ditt?

Trackback
RSS 2.0