Söndag.

Har inte kunnat uppdatera förens nu p.g.a. åskvädret igår som som sabbade hela internet. :/ Men nu har det äntligen fixat sig! :) Jag och älsklingen lyckades inte så bra med att försöka lägga oss tidigt inatt, vi somna runt 02:00 i alla fall för vi låg uppe och kolla på Vinterviken fast vi kom upp vid 10:00 ungefär så det är ju bra, började med lunchen nästan direkt då, så vi åt väl någon timme efter sådär. Gott blev det ändå! Efter det gick vi och la oss igen, kände mig lite små seg så jag somna och sov i typ 2 timmar sen när jag vakna så var jag hungrig igen så vi käkade lite till och nu sitter jag här, det är praktiskt taget det jag har gjort på hela dagen. Som en söndag ska vara tycker jag, fast nu är alla dagar som söndagar för mig, hehe. Men på tisdag har vi lite att göra, dels kanske jag ska träffa en gammal tjejkompis som jag inte har träffat på sjuuuuukt länge nu sen så efter det kanske vi drar till kungsan för att kolla på när några av våra vänner ska rappa på ung 08. (; Efter det så har jag och älskling reserverat biobiljetter till 21:00 för att gå och kolla på Karate kid som han har velat se länge nu. Ända sen innan sommaren tjata han om den också, hihi. Så ja, det får väl bli den då och det lär nog vara den sista filmen som jag kommer orka att gå och se på för jag får så himla ont i ryggen när jag sitter i samma ställning för länge och värre lär det ju bli ju mer bebis magen växer. Min son måste ju bli stor och stark, haha! Men barnmorskan säger att det kommer att bli en alldeles lagom perfekt bebis och det är ju skönt att höra, jag har ingen lust att han fastnar på vägen ut. Men hon sa också att nästan alla får ju bebisar som är anpassade efter sitt bäcken om man inte har för trångt bäcken som min mamma tyvärr har, så hon har fått göra kejsarsnitt 4 gånger. :/ Men ännu är jag icke nervös inför förlossningen som tur är men jag blir nog det när det väl är dags .. Men men, jag funderar på om jag ska fixa mina naglar? :) Det var ett tag sen nu, klippa, fila, måla o.s.v. Har inte orkat med mig själv riktigt så jag ska nog göra det eller så kanske jag gör det imorgon så man är fin fin tills på tisdag. ;D Jag och älskling ska nog äta på min favorit också nämligen Taco bar, jippie! Men ni får sköta om er så mycket för jag orkar inte skriva så mycket mer just nu, puss puss. <3 /Jennifer.

Kommentarer

Skriv din kommentar här gullet.

Vad heter du?
Glöm inte bort mig!

Har du en e-postadress? (Endast jag kan se den)

Har du en blogg?

och vad har du på hjärtat ditt?

Trackback
RSS 2.0