Svar på frågestunden, 2.

www.annelijeanette.blogg.se:
Vad ska din bebis heta?
Svar:
Som jag skrivit många gånger förut så blir hans fullständiga namn förmodligen Juan Valentino Perez Palma. :)

www.doncellita.blogg.se:
När kände du bebisen röra sig inne i magen för första gången och när kände du första sparken ut ifrån?
Svar: Oj, det var så länge sen så jag minns knappt nu, hehe. Men som tur är så har jag faktiskt skrivit upp det när det verkligen var fastställt och jag förstod att det var en spark, så på självaste valborgsmässo afton fick även Elias känna en liten spark och då var jag i vecka 20 ungefär. Innan dess hade jag väl känt lite bubblande rörelser men jag var så osäker på om det var det eller ej, men så visade sig att det var så.

Linnea:
Bor ni fortfarande hemma eller har ni egen lägenhet och om ni har eget var får ni pengar av i så fall?
Svar: Vi bor fortfarande hemma hos Elias föräldrar för tillfället.

www.awahlsten.blogg.se:
Var din graviditet planerad?
Svar:
Nej egentligen så var den ju inte det, men jag ville hemskt gärna ha barn och det blev väl så att jag börja slarva lite med p-pillerna och vi hade pratat mycket om det fast att vi skulle vänta till efter båda gått ut gymnasiet åtminstone men sen blev det som det blev och det är ingenting jag ångrar. :)

Jennifer:
Hej hej, blir det något dop för lilla bebisen? Önskar dig all lycka i världen, kram.
Svar: Hej, ja jag tror det blir dop så småningom och det är många som ska bjudas, haha. Så det kanske tar ett litet tag för måste försöka få ihop pengar och så också till det i så fall. Tack så mycket! <3

www.hannahlinneaborell.blogg.se:
Jag som själv är ung gravid vet ju att många tittar lite väl mycket ibland av alla olika anledningar, vad tycker du om det? :)
Svar:
Jo, jag kan nog faktiskt hålla med om det också. Folk kollar först en i ansiktet och sen ser man hur dom snabbt vänder ner huvudet och kollar på magen och det har ju blivit mer så ju större magen blivit men men, jag försöker att inte bry mig om det så mycket. :)

www.getjuck.blogg.se:
Längtar tills eran lilla bebis kommer, när kommer han till oss i denna värld? :)
Svar:
Hehe, ja det är det många som gör och det är vi glada över att det finns så många som är så goa och bryr sig. Det är beräknat att han ska komma 21 september, så på onsdag är det ca 3 veckor kvar men det kan ju både bli +/- 2 veckor. Så max 5 veckor kvar så har vi honom i våran famn. :)

www.meelajna.blogg.se:
Är du nervös inför Valentinos ankomst, vad är du mest nervös över?
Svar:
Jag är inte nervös inför själva förlossningen men om det är nånting jag är nervös över så är det att det ska hända nånting med lille prinsen, det är nog det ända som jag är mest nervös över just nu i alla fall ..

www.meelajna.blogg.se:
Hur känns det att bli mamma och hur känns det att Valentino snart är i världen med dig och Elias?
Svar:
Kan inte säga mer än att det känns oerhört underbart att bli mamma, samtidigt lite spännande och läskigt såklart. Det är ju många nya saker som jag kommer få lära mig nu och det är ett stort ansvar man kommer få ta, men det gör jag mer än gärna. :) Det känns så himla bra att han är här snart nu när allting är klart och så och jag är tacksam och glad över att det är just Elias som jag får dela det här med, jag har hittat den rätta pappan till mitt barn.


Kommentarer
Postat av: jenna

jaa precis.. Får se hur det går.. men men :/ <3

2010-08-30 @ 21:26:06
URL: http://jennaoberdieck.blogg.se/
Postat av: Classy - ung blivande mamma!

Precis dom kommer ha jätte kul tillsammans :) Sen har min kusin en son på ett år, å eftersom att vi träffas ofta i min släkt så kommer dom också umgås en hel del :) Ganska skoj att vi alla fick killar, haha :P



Okej vad trist att den inte blev så lyckad :/ Jag vet inte heller om folk som kommer på min har en aning om vad babyshower är men de hoppas jag. Mamma har tagit fram en massa lekar å annat skoj så de kommer nog bli jätte bra :) Klart man kan ha en efter också, kan ju lillen vara med :)



Okej vad jobbigt, bor dom stort? Förstår att de måste kännas trist, man vill ju helst ha sitt egna.



A men de ska jag köpa hem nästa gång jag handlar :) Haha okej, men jag undrar verkligen vad det är som gör att de ska sättas igång? Vet du de? :P

2010-08-30 @ 22:38:27
URL: http://classys.blogg.se/
Postat av: Antoinette

Lycka till med familjen :)

2010-08-31 @ 10:28:45
URL: http://blogg.veckorevyn.com/antoinette
Postat av: Jannina

LOVE YOU SVÄGERSKA :D:D:D:D <3<3<3<3

snart e d dags hihi =)

2010-08-31 @ 12:11:01
Postat av: Anonym

Jannina - Sv; Love you to cuñada! :) <3 Yes yes, roligt det ska bli. :D <3

2010-08-31 @ 15:50:32

Skriv din kommentar här gullet.

Vad heter du?
Glöm inte bort mig!

Har du en e-postadress? (Endast jag kan se den)

Har du en blogg?

och vad har du på hjärtat ditt?

Trackback
RSS 2.0