Today.

Tjenare, nu ska jag snart laga lunch till mig och älsklingen, det blir kött med någonting. :) Egentligen har han börjat med nutrilett och han har redan gått ner 6 kg på 1 vecka! Så stolt är jag, hehe. Men ibland ersätter han lunchen med något annat, det är bra för jag tror inte att det är bra att köra med det där hela tiden.
Hur som helst, blev glad för Elias bror kom hem med en påse Non stop till mig, jippie! Gulligt av honom .. Så sen senare ikväll efter att jag har träffat Josefin med lilla Elvira så ska jag hem och så ska vi 3 kolla på film. Det får bli The terminal eftersom att vi fortfarande inte har sett den sen jag snodde med mig den hem ifrån mamma.
Det är bra, då har jag lite planer för dagen i alla fall så går det nog fortare. ;) Jag behöver ju inte åka så långt heller eftersom att vi ska ses här i Skogås .. Men men, bäst att börja med maten nu då, jag börjar bli lite rastlös också. Pusselipuss. <3 /Jennifer.

Kommentarer

Skriv din kommentar här gullet.

Vad heter du?
Glöm inte bort mig!

Har du en e-postadress? (Endast jag kan se den)

Har du en blogg?

och vad har du på hjärtat ditt?

Trackback
RSS 2.0