Tripp till Upplands väsby idag.

Det är fredag och jag och min älskling ska åka och hälsa på min padre idag! :) Vi ska ta 15:50 tåget sen senare, så jag ska nog käka snart och hoppa in i duschen eller tvärtom, haha. Men men, jag hade egentligen velat åka förbi Babyland också för nu har jag skrivit ut en såndär lapp för att hämta ut en gratis babybox, hihi. Skulle gjort det för länge länge sen men då visste jag inte att man var tvungen att ha skrivare så det gick ju inte .. Men jag tror inte att vi hinner åka dit idag så jag kanske kan ta det nästa vecka i samband med att jag får min lön för då kan jag också passa på att springa in på ÖB och shoppa massa hygienisar! ;) Jaja, får se hur det blir. Skriver sen ikväll när jag kommer hem. Ha en strålande dag alla! <3 /Jennifer.



Min käraste far och jag, skolavslutning år 2009.


Kommentarer
Postat av: Classy - ung blivande mamma ♥

Jo det kan jag förstå, jag får också alla möjliga hemska kommentarer emellanåt men väljer att ta bort dom å knappt en läsa vad de står. Menar hur kan folk som inte känner mig har rätt att döma å tycka?



Yes... Jag vet inte riktigt, ska göra en massa prover nu i september å så. Kanske kommer behöva göra kejsarsnitt men de är något jag verkligen inte vill så jag hoppas jag slipper de. Men det löser sig nog :) Kul gumman!



Sovit gott inatt? :)

2010-08-20 @ 13:16:15
URL: http://classys.blogg.se/

Skriv din kommentar här gullet.

Vad heter du?
Glöm inte bort mig!

Har du en e-postadress? (Endast jag kan se den)

Har du en blogg?

och vad har du på hjärtat ditt?

Trackback
RSS 2.0