Uppe med tuppen!

Pigg är jag också! ;D Nej men som sagt så skulle jag ju tvätta 07:00 så nu har jag precis varit nere och slängt in några maskiner. Så ska klämma in ett inlägg såhär nu emellan åt och sen tror jag faktiskt att jag ska äta frulle.
Jag går och väntar på att klockan ska bli lite senare också för jag måste smsa min kompis Malin och se hur det har gått, hon ska ju få en dotter som är beräknad till 6 oktober men hon var tvungen att åka in redan igår för hon hade haft så ont och var öppen lite grann. :) Så jag är jätte nyfiken på hur det har gått! Fast jag vill inte smsa så tidigt för jag vet ju inte hur mycket hon har fått sova än och sådär. Åh, hoppas verkligen att hon inte kommer hem tomhänt den här gången. Det ska bli så roligt att träffa min sons framtida barndomsvän, hihi! Det är så skönt att ha någon i samma sits, då känner man sig inte så ensam liksom och jag och Malin kommer gå som 2 latte morsor på stan, haha. Jaja, jag kanske skriver sen hur det har gått i alla fall. Nu ska jag äta och säga hejdå till älskling som ska bege sig mot Sågbäckgymnasium, mohaha. Sen ska jag försöka städa undan lite här så ciao så länge! <3 /Jennifer.


Kommentarer

Skriv din kommentar här gullet.

Vad heter du?
Glöm inte bort mig!

Har du en e-postadress? (Endast jag kan se den)

Har du en blogg?

och vad har du på hjärtat ditt?

Trackback
RSS 2.0