Usch och fy för sammandragningar. :/

Godmorgon eller ska jag kanske säga god eftermiddag? Njae kanske inte riktigt ännu .. Nåja, jag och älskling vaknade rätt så sent idag igen eller 11:30 känns ganska sent, vi har på nåt sätt lyckats vända på dygnet lite grann. Jag har fortfarande inte gått upp än och ätit, dels för att det var så mycket folk här hemma så ville inte gå upp helt nyvaken liksom och dels för att jag hade lite huvudvärk och sammandragningar nu såhär på morgonen. Vilket underbart sätt att vakna upp på! Eller inte .. Men det har i alla fall gått över nu så jag ska nog ta mig upp efter detta inlägg och sen ska jag duscha för jag och älsklingen ska gå och handla för vi ska göra korvstroganoff med ris imorgon. :) Det är dagens planer hittils vad jag vet sen kanske vi hittar på något annat också fast det är rätt så dåligt väder så vi får väl la se. Aja, en kort uppdatering får det bli för min mage kurrar nu. Vi höres lite senare, puss och kram. <3 /Jennifer.


Kommentarer

Skriv din kommentar här gullet.

Vad heter du?
Glöm inte bort mig!

Har du en e-postadress? (Endast jag kan se den)

Har du en blogg?

och vad har du på hjärtat ditt?

Trackback
RSS 2.0