Mitt humör börjar stiga uppåt i alla fall. :)

Hej hej hej hej och åter igen hej! :) Kom ut från duschen nu för en stund sen så det är väl dags för en liten uppdatering tycker jag. Idag så tänkte jag ju bara städa typ men efter att jag gjort det, dammsugit, bytt sängkläder och torkat av lite möbler o.s.v. så kom svägerska in i rummet och undrade om jag ville hänga med upp till centrum en sväng för att köpa lite pålägg, fika och toapapper, hehe. Så jag tänkte, visst why not? Det var ändå ett tag sen som jag var ute med min svägerska kändes det som. Det var ju bara jag, hon och elias bror hemma också så när vi kom hem käkade vi rostade mackor med allt pålägg som hon köpte och utan att överdriva så tror jag att jag proppa i mig minst 6 st? Samtidigt som vi babbla en massa skit .. Sen så kom min älskling hem men vi följde med min svärfar och handlade på Ica maxi, köpte bland annat lite hygienisar. Ny tandborste, shampoo, balsam m.m. Sedan en massa frukt och det passade ju bra med tanke på att jag blev jätte sugen på min favvofrukt här om dagen, MANDARINER! Eller apelsin, clementin eller vilken citrus frukt som helst. Annars föredrar jag ananas, vattenmelon och gröna äpplen är skit gott också! Haha, i know onödig information kanske men men .. Sen så när vi kom hem så var jag fortfarande proppmätt efter mackorna men ändå är jag dum nog att trycka i mig 4 clementiner .. :/ Så nu kommer jag nog inte äta på 1 vecka (jo då) men så som det känns just nu så nej tack. Lite kort uppdatering om denna dag i alla fall och jag ska nog gå och lägga mig strax för jag ska träffa min kontakt person i Huddinge centrum klockan 12:00 imorgon så måste ändå upp hyffsat tidigt. Så goodnight everybody! <3 /Jennifer.

Kommentarer

Skriv din kommentar här gullet.

Vad heter du?
Glöm inte bort mig!

Har du en e-postadress? (Endast jag kan se den)

Har du en blogg?

och vad har du på hjärtat ditt?

Trackback
RSS 2.0