Grönan/the voice näst nästa helg?

Hej kära läsare. Har precis ätit jätte god grillad revbenspjäll med makaroner fick det bli, hihi. Har ont i magen, vet inte vad det kan vara för det känns inte som sammandragningar och jag är inte så värst "2:a" nödig heller och inte är det magknip, men aja det går väl säkert över snart, bara det inte blir värre .. Jag och älsklingen har lite planer inför näst nästa helg, dels planerar vi att åka till grönan med hans family, men jag kan ju inte åka nånting så det blir spela, spela, spela för min del! ;D Sen så funderar vi på att gå på The voice konserten en sista gång typ om jag orkar för det lär ju vara rätt mycket folk och vill inte att någon ska komma emot magen min men vi ska ändå inte stå nära scenen .. Men men, jag vill ändå att min älskling ska få njuta av dom sista veckorna på sommarlovet innan det riktiga livet börjar, haha. Jag skriver mer sen, puss och kram. <3 /Jennifer.

Kommentarer

Skriv din kommentar här gullet.

Vad heter du?
Glöm inte bort mig!

Har du en e-postadress? (Endast jag kan se den)

Har du en blogg?

och vad har du på hjärtat ditt?

Trackback
RSS 2.0