Älskade Stockholmia!

Hej darlings! Nu är man hemma (eller kom hem för 2 timmar sen), det har varit en mysig dag med Malin på stan idag men en varm sådan också. Vi började med att käka på Burger king, smarrigt! När vi var där så kom några av Malins kompisar och hälsade, bland annat en av dom som ska bli gudmor till lilla Leah. :) Sen stötte vi även på Arsany som också skulle käka. Eftet att vi hade ätit så gick vi mot Kungsträdgården och vi blev sugna på glass till efterätt. Åt pistage glass och det var evigheter sen jag åt det, otroligt gott! Vi gick runt och tittade lite där, satte oss vid fontänen bakom stora scen och kolla på alla folk som gick förbi samtidigt som vi babbla en massa skit, hehe. När vi hade varit där ett tag och vi kände att det var dags att börja röra oss så gick vi mot H&M för Malin skulle köpa lite hygienisar (shampoo och balsam) och sen en sväng förbi Hemköp för att handla lite mat. Sen var det dags att säga goodbye och jag tog tunnelbanan raka vägen mot Farsta centrum och sen bussen där ifrån till Skogås. Undra vad man ska hitta på nu då? Har lite ont i huvudet IGEN. :/ Ska nog ta 2 alvedoner och ett glas vatten snart och hoppas på att det går över i alla fall .. Uppdaterar senare om jag orkar. :) Puss! <3 /Jennifer.


Kommentarer

Skriv din kommentar här gullet.

Vad heter du?
Glöm inte bort mig!

Har du en e-postadress? (Endast jag kan se den)

Har du en blogg?

och vad har du på hjärtat ditt?

Trackback
RSS 2.0