Träffat Josefin. :)

Nu har vi nyss kollat klart på filmen, den var rätt rolig ändå och lite gullig. :) Innan så var jag ju hemma hos Josefin och gulla lite med hennes bebis! Fick även lite kläder och blöjor som inte lillan passar i längre till Valentino men såklart så glömde ju jag påsen så vi får väl mötas någon dag då jag kan få den eller nåt. Hur som helst, det var trevligt att träffa henne igen, har ju inte riktigt orkat gå ut eller nåt men nu försökte jag ta mitt feta fläsk och röra lite på mig, hihi. Jag var väl hos henne några timmar sen var det dags att gå, vi fick gå till centrum för annars skulle vi få vänta på bussen i 1 halvtimme ungefär och då fick jag rätt mycket sammandragningar när vi gick. Det är lite jobbigt för det känns som att man bara vill stanna till hela tiden typ .. Men men, ska lägga mig nu för jag somnade rätt sent, somnade 01:00 vakna 03:20 och somna om vid 04:30 och vakna sen 09:30 igen så det var inte så många timmars sömn som jag är van vid känns det som. Goodnighty! <3 /Jennifer.



Haha, måste bara tala om att magen kan ju vara bra att ha ibland i alla fall, som bord till godis skålen! ;D <3


Kommentarer

Skriv din kommentar här gullet.

Vad heter du?
Glöm inte bort mig!

Har du en e-postadress? (Endast jag kan se den)

Har du en blogg?

och vad har du på hjärtat ditt?

Trackback
RSS 2.0