Len och fin hy. :)

Hello! :) Idag började jag dagen med att åka till Huddinge centrum för att träffa min kontakt person, vi käkade på någon thai restaurang och jag fick prata ut istället för att lägga över allt skit på min älskling hela tiden. Sen åkte jag hem i regnet men det var inte så länge jag hann vara hemma innan vi skulle ut igen, vi hade egentligen tänkt åka till Handen eller Farsta för svägerska skulle köpa hårfärg men det blev en tripp upp till Skogås centrum bara istället. När hon väl hittat hårfärgen som hon skulle ha (den som jag alltid brukade använda när jag färga håret) nämligen Wella viva midnight för hennes Nutrisse fanns inte så hon fick ta den istället, så gick vi och köpte glass. Tip top fick det bli! ;) Vi gick hem efter det och hon färga håret, vi käkade lite och efter det gjorde jag och svägerska facemask samtidigt som vi kolla på någon film, kommer inte ihåg vad den hette men den var väldigt rar. Sen gick jag in till älskling i rummet och vi satt och kolla på The sexual eductacion show som går på kanal 3, den är ganska rolig för det är en tjej som undersöker olika saker inom sex och samlevnad eller vad man ska säga .. Samtidigt så gick Celbrity rehab with dr Drew på kanal 5 som vi fick bläddra emellan, så typiskt att bra program ska gå samma tider. :/ Men nu ska jag lägga ifrån mig datorn (som har varit lite krånglig idag och fick sig en släng i golvet) och lägga mig för imorgon ska jag upp, lite senare än idag i alla fall men jag ska åka hem till mammsen klockan 13.00, det ska bli roligt att få träffa mina kära syskon igen! Har saknat dom så. Godnatt mina vänner. <3 /Jennifer.




Haha, jag vet fulare än mig får man fan leta efter men den här bjuder jag på!


Kommentarer

Skriv din kommentar här gullet.

Vad heter du?
Glöm inte bort mig!

Har du en e-postadress? (Endast jag kan se den)

Har du en blogg?

och vad har du på hjärtat ditt?

Trackback
RSS 2.0