En kortis hos pappsen min. :/

Kom hem för ett litet tag sen. :) Det gick bra hos pappa idag fast vi var inte där så länge och det blev jag lite ledsen för. :/ Det är ju så sällan som jag träffar honom ju .. Men men, vad ska man göra? Jag kände verkligen nu också att jag kommer troligtvist inte orka åka upp till honom något mer innan förlossningen. Det blev så himla varmt på bussen och allt. Jag ångrar också nu att jag valde MVC i Huddinge för jag antar att jag snart kommer få börja gå varje vecka. Visst min barnmorska är jätte bra och så, det är ju inte så jätte långt till Huddinge heller i och för sig men att sitta på en buss i 30 minuter, jag ogillart. Men förhoppningsvis är det väl bara 5 gånger till då som jag behöver gå dit bland annat nu på Måndag! :) Hur som helst, när vi drog från min pappa så gick vi in en sväng på Ica innan vi gick hemåt och handlade lite. Jag köpte gräddstyvad pytt i panna som jag stekte när vi kom hem, så himla gott! Älsklingen köpte en räksallad till sig själv och åt till middag istället för nutrilett och sen så köpte vi lite bananer, nudlar och yoghurt. Sen så köpte jag också faktiskt 2 grejer till att fylla Tinos skötbord med. ;) Nu har Elias bror ÄNTLIGEN tvättat klart så då kan jag gå ner och boka tid imorgon, behöver verkligen tvätta nu! Så jag hoppas att det finns tid snarast. Ska nog sova snart, känner mig lite trött och det ömmar i revbenen när jag sitter upp. Sov gott! <3 /Jennifer.






Som sagt, 2 saker till i min lilla "Libero-samling". Hoppas deras produkter är bra bara, men man får väl testa sig fram. Men jag vill ha det bästa till den bästa! :)


Kommentarer
Postat av: Classy - ung blivande mamma!

Yepp det har jag :) A den va as bra ;)



Precis det har du rätt i! Visst är det härligt när dom sparkar? Ja gud ja, våran är en riktig liten vilde :)

Ja det ska bli as kul, men du har rätt dyrt som fan! Vi betalar 1700 för vårat, men det är såååå värt det! Ja men nästa gång kanske, jag lovar att det verkligen är en upplevelse! :)

2010-08-20 @ 23:21:17
URL: http://classys.blogg.se/

Skriv din kommentar här gullet.

Vad heter du?
Glöm inte bort mig!

Har du en e-postadress? (Endast jag kan se den)

Har du en blogg?

och vad har du på hjärtat ditt?

Trackback
RSS 2.0