Jennifer goes hemmafru. ;)

Tjing, har inte kunnat skriva något idag förens nu bara för att det hände nåt med internet så den har varit ur funktion. Men nu funkar det och det är väl lika bra för då har jag samtidigt något att göra medans jag väntar mellan att maskinerna ska bli klara. :) Vi hade sån tur att det fanns tvättid redan ikväll, men det är från 19:00 - 22:00, hinner inte tvätta allting på 3 timmar. Så jag ska boka direkt efter igen och bara ta första bästa tid så jag har klart allting för den här veckan hoppas jag. Men jag hatar att gå till tvättstugan, haha. Inte för att jag tycker att det är jobbigt att tvätta, jag älskar att tvätta. Nya fräscha kläder liksom men alla tvättstugor är så läskiga, speciellt den här. Vet inte varför och nu är Elias med hans familj på bio så det är bara jag och hans bror hemma just nu. :/ Men men, ska bara dit snabbt igen sen och slänga in Tinos filt och spjällsängskydd i tummlaren, sen är det bara vänta tills allt är torrt. :) Ska nog passa på att plocka undan lite grejer nu och så är jag lite törstig så jag ska ta mig något att dricka. Tror nog att jag skriver ett inlägg till när jag är klar med allt. Pöss pöss! <3 /Jennifer.

Kommentarer
Postat av: Classy - ung blivande mamma!

Tusen tack, va verkligen underbart att få se den lilla och även att äntligen få veta vad det är :)

Ja nu jäklar ska de shoppas! ;) haha



Preci, åh som jag längtar! Kommer garanterat vara den bästa dagen i mitt liv :) Hur långt hade du kvar? Har ni valt namn föresten? :)

Det är bara bra här med :D

2010-08-21 @ 21:41:11
URL: http://classys.blogg.se/

Skriv din kommentar här gullet.

Vad heter du?
Glöm inte bort mig!

Har du en e-postadress? (Endast jag kan se den)

Har du en blogg?

och vad har du på hjärtat ditt?

Trackback
RSS 2.0