R.I.P min vän. <3

Sitter här och har precis proppat i mig en Billys, sen ska jag äta glass till efterrätt, hehe. Riktigt hälsosam är jag idag! ;) Har inte gjort mycket idag, lagade lite lunch åt älskling tidigare sen satt jag bara vid datan ett tag och sen hoppa in i duschen. Vi gick en snabb sväng upp till centrum fast jag hade verkligen ingen lust. :/ Vet inte men jag tror jag vaknade på helt fel sida idag .. Nåja, blev på lite bättre humör i alla fall så jag fick i mig lite nyttig mat, haha. Bäst att passa på att tjocka sig så mycket som möjligt nu bara! När jag ändå inte verkar gå upp nånting heller så why not? Men magen har ändå blivit otroligt stor nu måste jag säga, brukar inte märka sånt själv men idag så såg jag skillnad. Ni ska få bild imorgon, då går jag in i ny vecka. Kan inte fatta att jag har gått 36 fulla veckor då! 4 veckor kvar tills våran lilla bebis plutt kommer (eller räknar med 6 veckor för att inte bli så besviken om det skulle dröja), längtar enormt det är allt jag kan säga! Hur som helst, fick reda på en tråkig nyhet nyss .. En vän har lämnat jorden. :'/ R.I.P Amanda Edgren! Jag stod dig kanske inte så nära och det var länge sen vi sågs sist men du har ändå funnits med i mitt liv, i ett gammalt kapitel som jag helst vill glömma. Men dig och alla andra tjejer som vi bodde med kommer jag aldrig att glömma, ni fanns där och gav mig styrka när det var tungt. Kommer aldrig glömma den kvällen på Fridegård då vi satt och gjorde armband som det stod F.T.P på och när personalen frågade så sa vi att det stod för "fattiga tönt potatisar". Du var en rar männsika Amanda, kan inte förstå att det här är sant .. Må du verkligen verkligen vila i frid och låta änglarna ta hand om dig! <3 /Jennifer.



Jag och alla dina nära och kära tänker på dig hjärtat! :'/ <3


Kommentarer
Postat av: terese

tack! tråkigt att din vän gått bort :(

2010-08-24 @ 21:09:35
URL: http://sthlmsmammanterese.blogg.se/
Postat av: Classy - ung blivande mamma!

Beklagar :/



Ja jag kommer knappt upp på mornarna, inte heller när jag suttit stilla för länge. Jätte jobbigt!

Okej skönt :) Jag är inte heller speciellt orolig inför förlossningen, de får gå som de går typ :P

Ja då bara bra med honom också, han är jätte glad över det men samtidigt lite nervös kan jag tänka mig. Men han älskar barn och har alltid gjort så jag vet att han kommer bli en kanon pappa! :)

Hur är det med din då och hur känner han? :)

2010-08-24 @ 23:25:13
URL: http://classys.blogg.se/
Postat av: Sophie

Amanda från behandligshemmet? <3<3<3<33<3<3<3

Beklagar hjärtat.

2010-08-25 @ 09:53:58
URL: http://sophie.blogg.se/

Skriv din kommentar här gullet.

Vad heter du?
Glöm inte bort mig!

Har du en e-postadress? (Endast jag kan se den)

Har du en blogg?

och vad har du på hjärtat ditt?

Trackback
RSS 2.0