Tråk onsdag.

Godkväll amigos! (: Sitter och kollar på Wipeout medans jag väntar på att Livet på BB ska börja som kommer direkt efter sen efter det ska jag sortera tvätt så jag har det klart för jag ska upp 06:30 och tvätta imorgon bitti, suck! Men jag måste ändå få det gjort och älsklingen ska ändå vakna vid 07:00 för han ska till skolan imorgon.
Den här veckan har verkligen gått segt tycker jag, det är inte äns torsdag än och jag vill ha min lön nu! Jobbade ju för över 1 månad sen liksom den borde komma tidigare. :/ Nåja, så jag går och väntar på 2 saker nu. Min lön och min bebis, haha! Fast det sist nämnda är ju sååååå mycket bättre. Tror inte att det blir någon baby shower heller, lokalen var ju upptagen nu i helgen och det känns så stressigt att bjuda alla 1 vecka innan liksom, så ska nog boka den tills i oktober någon gång så kan man ha en baby shower när lillen är född. :) Det gör väl la ingenting hoppas jag, det blir nog bara roligare då så kan alla passa på att träffa honom samtidigt också ju.
Då kan jag lägga undan hälften av dom pengarna som jag hade tänkt använda till baby showern och den andra hälften kan jag shoppa för! Måste shoppa lite saker till mig själv faktiskt, jag vill ha en mjukis dress som man kan gå hemma i eller ute på promenad sen när Valentino har kommit .. Tänker inte kriga efter en velour dress längre, det är ju omöjligt att få tag på om man inte vill ha en såndär jätte dyr men jag hitta en annan som jag kan tänka mig att köpa från Cubus, hehe. Sen måste jag även ha lite varmare strumpbyxor och någon kofta nu när hösten är påväg. Jag ska också köpa lite "mamma trosor" haha, nej men lite skönare bekväma trosor som man kan ha efter förlossningen istället för en massa string, fy. Jaja, ska checka vidare lite på det som ska inhandlas, sen får jag inte glömma bort att vi ska till Ikea någon dag och shoppa! Oj oj, pengarna kommer försvinna lika snabbt som dom kommer men det gör inget, jag MÅSTE ju handla allt det där som jag har skrivit upp och massa mer som ändå är nödvändigt att ha. Så jag slösar ju inte pengarna på något jag inte behöver eller slösar bara för att slösa. Men men, ska passa på att kolla lite facebook o.s.v. innan mitt prgram börjar för sen kommer jag nog logga ut .. Godnatt och sov så sött! <3 /Jennifer.





Här är mjukis dressen jag vill köpa, finns i olika färger, 300:- från Cubus.


Kommentarer
Postat av: terese

sv. alla var trevliga på BB också!! :D spec. ulla :) alla finska kvinnor var trevliga där haha :D

2010-08-25 @ 21:18:45
URL: http://sthlmsmammanterese.blogg.se/
Postat av: love

kolla efter velour på hm's barnavdelning största storleken borde passa fast vet ej vad du har för storlek, 158 brukar funka på mig iaf dom ahr jättesöta

2010-08-30 @ 03:40:41
URL: http://tod.blogg.se/

Skriv din kommentar här gullet.

Vad heter du?
Glöm inte bort mig!

Har du en e-postadress? (Endast jag kan se den)

Har du en blogg?

och vad har du på hjärtat ditt?

Trackback
RSS 2.0