Not funny ..

Hej hopp, just nu sitter jag och gör ingenting förutom att jag väntar på att tvätten ska bli klar, satte nämligen in 2 maskiner här hemma med dom nya lakanen och påslakanen och det (bort med alla kemikalier) brukar egentligen inte gilla att tvätta här hemma eftersom att det inte finns någon torktumlare så man får ju hänga upp tvätten på galgar och det tar åratal, men eftersom att det bara var lakan och så, så är det ingen brådska att det blir torrt och det är nog torrt tills imorgon hoppas jag. :) Under tiden har jag också kollat på Pippi långstrump på de 7 haven. Jag verkligen älskade den filmen när jag var liten eller Pippi överhuvudtaget älskade jag, jag hade till och med Pippi peruk och Pippi kläder, haha! Har ni någon favorit bland Astrid Lindgrens klassiker?
Hur som helst, sen efter det så fikade vi lite typ. Drack te och åt en macka .. Sen har jag inte gjort så mycket mer sen jag kom hem. Min foglossning tar kål på mig! :/ Jag har så himla ont i ljumskarna och blygdbenet så det känns som om jag landat på en stålpinne eller något. Det började lite i förrgår och nu har det typ blivit värre. Ska ringa till min barnmorska på måndag och se om det finns något man kan göra som hjälper för jag går som en blandning mellan anka och pingvin nu. Aja, får se hur det känns imorgon i alla fall. Tror jag ska gå och kolla om den sista tvätten är klar nu och sen ska jag nog också lägga mig för börjar få lite förvärkar också, inte roligt!
Hoppas ni får sova gott! <3 /Jennifer.



(Bilden är googlad)


Kommentarer
Postat av: Classy - ung blivande mamma!

Haha Pippi va fanimig min favorit också, älskar astrid lingrens filmer :)



Haha ja det har du helt rätt i, det smyger sig liksom fram. Jag försöker alltid av vana dra in magen om man ska förbi ett trångt utrymme, något som inte går överhuduvudtaget :P haha

Ja eller typ om man ska sätta på sig strumpor eller raka benen, fan vilket projekt det är! :P



Vi vill ha minst tre i alla fall, men de får gärna bli fler :) Ja du, 2-3 år tycker jag är lagom att ha emellan dom. Du sj?



Ja visst är det svårt? Okej ja men de låter ju bra, vi har en massa kläder nu men kommer få köpa mycket mer för allt är i olika storlekar :P haha

Ja det lär vi ju få, min mamma köper ju hela tiden känns det som. Sen tror jag nog sambons mamma samlat på sig en hel del där hemma också :) Har ni fått en massa också?

Vi ska flytta till en trea, kommer bli såååå skönt med större. Just nu bor vi i en tvåa på 60 kvm, men de känns lite trångt sen när bebis kommer och när vi har två hundar också :)



Det va ju tur, dom är fina dom vagnarna :) Det är bra när det är en kombi, en sån vagn ska vi också ha :)



Den va ju as snygg den där vagnen! Förstår att du är helnöjd med den :) <3

2010-08-29 @ 12:38:05
URL: http://classys.blogg.se/
Postat av: Jenna

Det är faktiskt jävligt dyrt, det kostar 800 kr för 3 bilder, men de är en kul grej, det är ju inte ofta man blir fotad :)

2010-08-29 @ 21:35:35
URL: http://jennaoberdieck.blogg.se/

Skriv din kommentar här gullet.

Vad heter du?
Glöm inte bort mig!

Har du en e-postadress? (Endast jag kan se den)

Har du en blogg?

och vad har du på hjärtat ditt?

Trackback
RSS 2.0