Suverän tisdag.

Hejsan, kom hem för några timmar sen .. Det var skönt att få komma iväg lite och träffa mina syskon, mamma, min styvpappas föräldrar och min styvpappa till sist. Vi gick en liten promenad för småttingarna ville gå till en linbana i Farsta strand men min lillebror ville ta med sig sin radiostyrda motorbåt också och köra med i sjön, smart som han är så kör han in den i vassen så att den fastnar så att mamma fick kriga för att försöka få bort den där ifrån, samtidigt så säger min "styvfarmor" till mig att, det är det här du har framför dig haha du kommer att få vara med om mycket och det är vid såna tillfällen man inser att wow, jag ska verkligen bli mamma och kommer vara det i resten av mitt liv. Men det ska bli så underbart ändå, jag bara längtar och ser fram emot det. Hur som helst, när vi väl kom hem igen så hoppa dom små studsmatta en stund och jag snackade lite med mamma och fick även ett till spjällsängskydd som är blått med nalle puh på istället för den gamla vita som dessutom var lite för liten för sängen. Det var trevligt i alla fall att träffa dom igen och jag fick skjuts hem till älsklingen för dom skulle åka och stor handla. När jag väl kom hem så blev jag så sjukt sugen på godis eller nåt gott, så vi gick upp till centrum och köpte lite gottis. Älskling och svägerska köpte sushi igen, haha! Dom har blivit som besatta typ ..
Just nu sitter jag bara framför datorn och tråkar, men jag får se för vi ska kanske kolla på The terminal snart som jag snodde med mig hem ifrån mamma, dom har hur mycket filmer som helst. Så har min dag sett ut i alla fall och imorgon ska jag tvätta 11:00 efter det ska vi till älsklings kusin Isaac. :) Han ska tydligen laga mat till oss, något med köttfärs så jag hoppas att det blir min favorit, TACOZ! <3 Jajajajaja, ciao ciao. <3 /Jennifer.




Fick en tröja av lilla mamma från Spanien. :)






och även lite kläder till mammas blivande barnbarn också köpt i Spanien. :)



Skor till sötisen.



MUMS för djungelvrål!



Sen fick vi tjocka oss med en almondy kalas tårta också, haha!


Kommentarer

Skriv din kommentar här gullet.

Vad heter du?
Glöm inte bort mig!

Har du en e-postadress? (Endast jag kan se den)

Har du en blogg?

och vad har du på hjärtat ditt?

Trackback
RSS 2.0