I'm tired of this ..

Hejsan, nu kände jag att det var dags för mig att skriva ett inlägg, haha. Gjorde ju inte det igår förutom med frågestunden, tack för alla frågor! :) Hur som helst, igår så höll jag på att städa rummet och sen tog jag min lång dusch som jag skrev att jag skulle göra. Det blev en sån dusch så fingrarna ser ut som russin, haha. Men det är inte ovanligt för mig, jag älskar att duscha länge och bara sitta och filosofera. Har nämligen lagt in en pall i duschen nu så slipper jag sitta på golvet ifall jag skulle bli trött. Känner mig lite som en gammal kärring nu, hihi.
Låter ganska roligt när man suckar och stönar när man ska vända sig om i sängen t.ex och det tar ju 5 minuter att komma från den ena sidan till den andra .. Men men, sen så följde jag med min kära svägerska upp till centrum för hon skulle hämta ut sin nya mobil och sen möta en killkompis. Efter det kunde jag inte bestämma mig om jag skulle gå hem på en gång eller vänta på Elias som ändå skulle sluta, men jag valde det sist nämnda så jag satt kvar i centrum en stund. Stötte på ganska många också som kom och ville klappa på Tino, haha. Känns lite skumt ibland att folk vill klappa, inte för att jag har något emot det om man frågar men för mig känns det bara som min egna mage. Jag vet inte varför men jag kanske själv inte har fattat att det verkligen ligger en människa där inne.
Men men, det var ändå kul för jag kände verkligen att efter igår så orkar jag nog inte gå ut så mycket mer. :/ Är det någon mer som känt/känner så? Det är ju ändå trots allt 3 veckor kvar så jag borde ju ha lite mer ork och kraft men jag känner att bara gå upp till centrum är skit jobbigt ibland. Nåja, när älsklingen väl var framme så träffade vi en killkompis som hade varit så gullig och köpt med sig 3 bodysar till Tino från Egypten! :) Jätte söta men dock lite stora kanske men det gör ingenting, han kommer ju ändå få på sig dom till slut. Efter det som tur var fick vi skjuts hem från centrum av Elias pappa som ändå var där, vi var hem en liten liten stund innan vi drog till träningen och Elias var så duktig och var med och tränade såklart! Sen var det bara raka vägen hem för dusch och läggning. Själv har jag inte sovit så bra inatt heller men vid 11:00 så tog jag 2 alvedoner och skulle vila, det ledde till att jag somnade, så jag har sovit/vaknat fram och tillbaka från 11.00 - 15:00, hela dagen borta känns det som och nu är jag vrål hungrig så jag ska nog ta och göra lite nudlar, snabbt, enkelt och gott! :) Tror inte jag kommer skriva fler inlägg idag inte så ni får ha det så bra annars!  <3 Puss puss. /Jennifer.

Kommentarer
Postat av: Classy

Kul att du är med i tävlingen, lycka till nu. Vinnaren slumpas ut ikväll!



Precis, det roligaste är ju att alla man tycker om är samlade sen är presenterna bara ett plus i kanten ;)

Okej, men fy så jobbigt. Håller ni på å söker eget då? Har nån av er jobb? Skulle dö om jag tvingades bo hemma hos föräldrarna :/

Haha okej ja men hoppas de funkar då ;) haha

2010-08-31 @ 18:55:56
URL: http://classys.blogg.se/
Postat av: terese

haha jag vet exakt hur det är att inte kunna vända sig utan att det tar 5 min ;) men det är så skönt när det är över. Då är problemet att man inte får sova och äör trött som fan hela tiden ;) Men det vänjer man väl sig med hoppas jag :)

2010-08-31 @ 20:36:23
URL: http://sthlmsmammanterese.blogg.se/
Postat av: Antoinette

älskar också långa duschar :)

2010-09-01 @ 09:05:14
URL: http://blogg.veckorevyn.com/antoinette
Postat av: sara

vilket land är dina föräldrar ifrån?

2010-09-14 @ 16:13:33

Skriv din kommentar här gullet.

Vad heter du?
Glöm inte bort mig!

Har du en e-postadress? (Endast jag kan se den)

Har du en blogg?

och vad har du på hjärtat ditt?

Trackback
RSS 2.0