Den här dagen gick snabbt ..

Shululu! :) Hela dagen har bara flygit förbi känns det som. Gick upp vid 10:00 ungefär och började tvätta det första jag gjorde, så nu har både jag, min man och min lilla pojke rena kläder! :) Sen när jag var klar så var det bara direkt in i duschen för att dra till Haninge. När vi kom hem till kusinen så gjorde han jätte god pannbiff med potatis och bearnise sås (hur det nu stavas?) efter en efterlängtad middag så glodde vi på en film som faktiskt var väldigt bra Death sentence hette den, lite läskig men samtidigt spännande och lite sorglig. Efter det så gick vi ut och tog lite frisk luft och gick in och snacka vid köksbordet tills svärfar kom och hämta oss så slapp vi ta bussen hem. Skönt och nu ska jag bara chilla en stund framför datan, gå och lägga mig om en stund för vi ska till barnmorskan imorgon. Hoppas ni har haft det bra och mår toppen! Puss på er. <3 /Jennifer.

Kommentarer

Skriv din kommentar här gullet.

Vad heter du?
Glöm inte bort mig!

Har du en e-postadress? (Endast jag kan se den)

Har du en blogg?

och vad har du på hjärtat ditt?

Trackback
RSS 2.0