Vad i hela fridens namn?

Jag är uppe nu och har bara sovit kanske ca 4 timmar? :/ Somnade 00:00 och vaknade 03:55 och där ifrån halv sov jag och nu när älsklingen vakna 06:00 tänkte jag att det är väl lika bra jag kliver upp också men Gud så trött man kan vara. Vad händer idag då? Jo, jag skulle åkt och träffat socialen egentligen för dom vill ha ett uppföljningsmöte av nätverksmötet och se hur det har gått o.s.v. men jag var tvungen att avboka för jag kan verkligen inte gå normalt och jag orkar inte anstränga mig så jag ska nog bara vara hemma idag om jag inte följer med till träningen förstås. Men men, ville bara skriva ett litet inlägg nu såhär på morgon kvisten, haha.
Jag ska väl försöka kanske sova lite till fast jag vet att det inte kommer gå, tyvärr.
<3 /Jennifer.


Kommentarer

Skriv din kommentar här gullet.

Vad heter du?
Glöm inte bort mig!

Har du en e-postadress? (Endast jag kan se den)

Har du en blogg?

och vad har du på hjärtat ditt?

Trackback
RSS 2.0