Vad ska jag ta mig till?!

Seriöst, jag blir så rädd .. Får panik nu av att gå till den där jävla tvättstugan! :( Men jag måste ju och om inte nu så måste jag verkligen tvätta sen när Tino kommit för då kommer jag ju att ha högar med tvätt. Men jag blir så rädd för första gången jag var där så dunka det i en lucka under golvet, sen har jag hört att dom har hittat madrasser där under som om någon bott där och nu sist jag var där och skulle hänga upp kläderna på tork så var torkrummet redan på trots att ingen haft tvättid innan mig .. Skit skumt och nu måste jag gå dit minst 2 gånger till typ. Ska ringa min pappa och be han hålla mig sällskap och sen försöka komma på någon lösning om hur jag ska göra för jag orkar inta ha det såhär! Alltid har det blivit något problem varje gång jag går dit .. Men aja, var bara tvungen att avreagera mig lite. Därför jag älskar bloggen för då kan man verkligen skriva av sig, även om jag kanske inte gjort något särskilt under dagen så är det ändå ett bra avslut att rensa tankarna innan man går och lägger sig. Sen och andra sidan kanske det inte är så roligt för er läsare att läsa allt negativt som man har skrivit ibland men syftet med min blogg är faktiskt att jag tycker det är skönt att skriva av mig och att jag ska kunna skriva vad jag vill i den, vare sig det är intressant eller ej. Men jag hoppas ändå att ni är kvar för det är sjukt kul att få massa gulliga kommentarer. :) Har fortfarande inte ätit så ska nog göra det nu med en sparkandes liten unge i magen. Känns så skönt för ett tag tog han det lugnt där inne men sen har han sparkat hela natten fram tills nu så, men jag förstår om han inte har så mycket plats där inne att röra sig heller, det är knappt att maten jag får i mig får plats heller så det är väldigt trångt kan jag tala om. Puss och kram, skumbanan! ;) <3 /Jennifer.

Kommentarer
Postat av: terese

vi vill visst läsa om de dåliga också! :) det är ju de bloggen är till för som du säger :)

2010-08-26 @ 13:29:09
URL: http://sthlmsmammanterese.blogg.se/
Postat av: Classy - ung blivande mamma!

Ring till din hyresvärd å be dom kolla upp de där med tvättstugan, läskigt jue!



Samma här, men jag är envis och har hög smärttröskel så jag kommer nog bara trycka igenom den oavsett hur ont de gör :P Visst känns de tomt utan piercingen?



Precis, jag har också vänner som rökt hela grav. Mjo han tjuvröker tydligen för mig fick jag reda på igår, haha. Sen snusar han också...

Haha jo du det förstår jag med, så jääääävla äckligt! Min får verkligen inte göra de när han har snus i käften heller :P

Okej, jo man blir ju det. Jag började när ja va 13, å det är alltså 8 år som jag rökt, helt sjukt!

2010-08-26 @ 14:55:15
URL: http://classys.blogg.se/

Skriv din kommentar här gullet.

Vad heter du?
Glöm inte bort mig!

Har du en e-postadress? (Endast jag kan se den)

Har du en blogg?

och vad har du på hjärtat ditt?

Trackback
RSS 2.0