Vaknat på rätt sida.

Godmorgon! Inatt har jag sovit som en stock, jätte skönt var det! Somnade kanske runt 01:00 någon gång och sov ända till 11:00, sen blev jag väckt av en liten gullig pojkvän som pussade och kramade mig. Känner mig jätte utvilad nu så jag gick upp och stekte ägg som jag åt på 2 rostade mackor med ett glas oboy till. :) Länge sen jag åt sån god frukost känns det som, eller länge sen jag tyckte det var gott med frukost. Hittils så har jag vaknat på rätt sida i alla fall och hoppas det håller i sig. Skriver lite senare, bye. <3 /Jennifer.

Kommentarer
Postat av: jenna

Jaa men eller hur, blir så irriterad på sånna människor... Hur orkar man ens lägga ner energi på att bara säga elaka saker?. :p

Det finns människor till allt. :D

2010-08-15 @ 14:03:18
URL: http://jennaoberdieck.blogg.se/

Skriv din kommentar här gullet.

Vad heter du?
Glöm inte bort mig!

Har du en e-postadress? (Endast jag kan se den)

Har du en blogg?

och vad har du på hjärtat ditt?

Trackback
RSS 2.0