Väldigt sen uppdatering ..

.. men vad gör det? :) Kom hem för kanske en halv timme sen ungefär, det första jag gjorde var att springa på toaletten när jag kom innan för dörren. Jag och älsklingen har ju varit på bio och såg Karate kid, otroligt grymt bra film måste jag nog säga. I början tyckte jag att den var lite seg men sen var den jätte rolig och man blev lite rörd också. Men alla applåderade och skrattade och ja, det var bra stämning helt enkelt. Innan vi gick till bion så var jag och älskling i Kungsträdgården med Isaac och kolla på när våra kära vänner uppträdde. ;) Trodde vi skulle stöta på många som vi kände men icke sa Nicke. Ung 08 festivalen och The voice konserten verkar vara ganska ute just nu i alla fall för dom i våran ålder men vi åkte i alla fall dit för att se dom uppträda. Det har varit en bra dag i alla fall och det var skönt att få lite mys pys tid med min käraste! Det blev inte så värst många bilder, tyvärr. :/ Hade fullt upp med annat, men nu ska jag nog lägga mig tror jag. Idag har jag verkligen haft ont, lille plutten i magen har tagit så stor plats så det känns som om jag var påväg att gå sönder. Revbenen tröcks
upp, kissblåsan ner, lungorna bakåt och skinnet ut. Kändes som om jag var påväg att spricka helt seriöst och så får jag alltid sammandragningar när jag har varit "aktiv" under dagen. Sen så märkte jag imorse efter att jag hade duschat att dom första bristningarna börjar smyga sig fram nu på magen så älsklingen ska smörja in min mage nu innan vi lägger oss, det sägs att det ska förebygga bristningar men jag tror inte det så mycket men det kan ändå vara skönt med lite massage. ;) Jaja, godnatt alla! <3 /Jennifer.




Puss på min fina älskling!



Jag, ful som stryk. (Sminka mig för första gången på väldigt läääänge och inte blev jag mycket vackrare för det men whatever!) Kan också meddela att det var första gången jag använde jeans på flera månader, aldrig mer igen .. Obekvämt men jävligt snyggt.



Kusin Isaac. :)



Hela Vägen ut på scen. ;)





Eftersom att jag inte kunde filma denna gång så kan jag lägga ut en av låtarna istället. :)


Kommentarer

Skriv din kommentar här gullet.

Vad heter du?
Glöm inte bort mig!

Har du en e-postadress? (Endast jag kan se den)

Har du en blogg?

och vad har du på hjärtat ditt?

Trackback
RSS 2.0