Våran son har stort huvud. (:

Juste, jag glömde nämna i förra inlägget att den här gången fick ju jag känna på Tinos huvud. :) Det var väldigt häftigt faktiskt och oj så stort huvud han har och oj så han rörde på sig när mamma fick känna, haha. Jag var bara tvungen att berätta det, nu ska jag fortsätta att äta djungelvrål, dricka coca cola och spela www.gosupermodel.com, jag kan verkligen vara ett litet barn själv ibland fast jag snart ska få barn, hahaha! Men men, vad ska man göra när man har tråkigt? :) Puss på er. <3 /Jennifer.

Kommentarer
Postat av: Lotta

Det är bra att du kan vara "barn", bara man väljer rätt tillfällen. Jag gör det fortfarande också och jag gillar att vara barnslig. Kram på dig och hoppas allt är bra!

2010-08-07 @ 00:04:52

Skriv din kommentar här gullet.

Vad heter du?
Glöm inte bort mig!

Har du en e-postadress? (Endast jag kan se den)

Har du en blogg?

och vad har du på hjärtat ditt?

Trackback
RSS 2.0