Veckans mage, 36. <3





36 fulla veckor min lilla älskling! Vill att du ska komma vilken sekund som helst egentligen men jag vill ändå att du ska växa till dig lite till trots att mamma tror att du kommer bli en stor bebis som tar så mycket plats där inne. <3 (By the way, vet inte om ni ser skillnad att den blivit större eller så men det kan ju lätt bli så på bilder då jag råkar ta från olika avstånd ibland)

Bjuder på några extra magbilder denna gång också, man vet ju aldrig hur många gånger till som jag kommer hinna ta bilder ;) ..



Naveln putar ut helt och hållet nu.



Haha, jag längtar tills jag kan se mina fötter igen och min kära friendly (där nere) som Valentino kommer komma ut ifrån snart förhoppningsvis, vill ju föda vaginalt.



Närbild på mina kära bristningar som börjar smyga sig fram NU, 35 veckor senare ..


Kommentarer
Postat av: terese

mysig mage <3 ;) jag födde på Huddinge, verkligen supernöjd över BMorna där :)

2010-08-25 @ 08:13:30
URL: http://sthlmsmammanterese.blogg.se/
Postat av: Classy - ung blivande mamma!

Åh så fina bilder :) Du har också haft hål i naveln ser jag :P



Ja visst är det jobbigt me de där suget, dock kommer det inte ofta och jag kan som du vara med folk när dom röker. Men jag har sagt det att vill jag ta en cigg så tar jag en utan dåligt samvete, men skulle nog ändå inte göra det. För när jag väl står med nån som röker så tycker jag de bara är äckligt!

Ja jag ska hålla ut, du med hoppas jag! Hur många år rökte du? <3

2010-08-25 @ 11:07:30
URL: http://classys.blogg.se/
Postat av: Sofie, mamma till Teodor, snart 5 månader!

Jag fick också bristningar väldigt sent i graviditeten! De kom typ i vecka 35-36, de första...

O dom kom typ "där man inte ser", typ under naveln, var nästan tvungen o "lyfta" magen för att se dom till en början ;D Men sedan spred dom sig, hoppas du slipper det...

Fast bristningarna är så jävla värt det sedan när man får upp sin lilla bäbis på bröstet!

Lycka till med allt nu, nu är det inte långt kvar! :D

Kram

2010-08-25 @ 11:29:21
URL: http://teodorsmamma.blogg.se/
Postat av: ELINA - DALKULLA

Mysigt :)

2010-08-29 @ 14:31:42
URL: http://eliiinas.blogg.se/

Skriv din kommentar här gullet.

Vad heter du?
Glöm inte bort mig!

Har du en e-postadress? (Endast jag kan se den)

Har du en blogg?

och vad har du på hjärtat ditt?

Trackback
RSS 2.0