Vilo dags! (;

Aloha! :) Sitter i sängen och försöker smälta maten lite, jag och älskling gjorde äntligen den där nedrans kyckling woken som jag har skrivit om i 3 inlägg nu, haha! Det blev faktiskt ganska gott speciellt när jag hällde på extra sweet chili sås på, jag dör för stark mat. Fast vet inte om det är så bra att äta det nu när man har en liten bebbe i magen men 1 gång skadar nog inte .. Jag vaknade på ett väldigt konstigt (äckligt) sätt. Jag vaknade av att hela min arm var blöt och att jag låg på en stor fläck av bröstmjölk! Fy, till och med Elias vaknade av det också. Men vad ska man göra? Jag hatar att sova i BH. :/ Kanske dags att börja göra det ändå för det lär ju bli värre sen också när den riktiga mjölken rinner till eller vad man ska säga. Men men, ska vila en liten stund nu, är jätte seg sen ska jag hoppa in i duschen. :) Ha det gött! <3 /Jennifer.



Kyckling wok med glasnudlar! Smaskens. :)


Kommentarer
Postat av: Moa

Hejsan! Det är såhär, att jag behöver din hjälp!

Jag är med i en fototävling, och försöker ragga röster.

Så, nu räknar jag med dig! Som tack för detta, så länkar jag dig på min blogg!



Du får fler besökare. Jag får röster. Alla vinner på detta?

Ursäkta för detta om du inte är intresserad, men.



Gå in på min blogg för att läsa mer! Supertack! :)

( Förlåt om jag skickat detta förut, men det är för att man kan rösta flera gånger! )

2010-08-19 @ 19:32:30
URL: http://moathemoses.blogg.se/
Postat av: Anonym

coooooooooooooooooooooooola :D

2010-08-19 @ 20:19:32

Skriv din kommentar här gullet.

Vad heter du?
Glöm inte bort mig!

Har du en e-postadress? (Endast jag kan se den)

Har du en blogg?

och vad har du på hjärtat ditt?

Trackback
RSS 2.0