What to do today?

Bara vara hemma antar jag. Jag ska se sen om Elias storebror (han har bara storebröder och en storasyster) eller ja, en av dom har tvättat klart så jag kan gå ner till tvättstugan och boka tid. Har fortfarande lite kläder kvar till Tino som jag måste tvätta så allt är klart när han kommer! Nu känns det som att tiden går jätte segt, vill att det ska bli nästa vecka så jag kan åka till Ikea fast jag vill inte att min älskling ska börja skolan i och för sig som han gör nästa torsdag. Men men, hade bara lust att skriva ett litet inlägg nu, vaknade för typ 1 timme och 40 minuter sen och känner mig fortfarande lite seg. Men jag skriver sen i alla fall. Beso! <3 /Jennifer.

Kommentarer
Postat av: Anonym

ja det kan ju vara så, så mycket närmare än dig är jag ju inte, bara 2 veckor ju ! ja jag börjar bli nervös men jag vill mest bara ha det överstökat :P <3

2010-08-18 @ 20:37:09
Postat av: CLASSY - TÄVLINGAR PÅGÅR!!!

Kul att du är med :) Allt bra med dig idag?

2010-08-18 @ 20:49:14
URL: http://classys.blogg.se/
Postat av: CLASSY - TÄVLINGAR PÅGÅR!!!

Kul att du är med! Allt bra med dig?

2010-08-18 @ 21:31:28
URL: http://classys.blogg.se/

Skriv din kommentar här gullet.

Vad heter du?
Glöm inte bort mig!

Har du en e-postadress? (Endast jag kan se den)

Har du en blogg?

och vad har du på hjärtat ditt?

Trackback
RSS 2.0