Blev inte så mycket gjort i alla fall!

Ja, jag är inte så duktig som ni tror, haha. Har varit ovanligt trött idag igen och så har jag försökt hålla Valentino vaken länge så att han kanske sover lite längre imorgon. Han vaknar liksom vid 05:00 nu och är hur pigg och glad som helst och det är liksom inte direkt så att man bara kan ligga och mysa och dra sig brevid honom utan man MÅSTE prata och gulla med honom för då vill han synas och ha uppmärksamhet minnsann och hur lätt är det att sjunga och hålla på att latja 05:00 på morgonen när man är nyvaken? Men men, 1 maskin blev det till slut i alla fall så lite rena kläder åtminstone och sen passade jag på att göra rent vid Valentinos skötbord också. :) Köpte ju nya blöjor och ännu mer våtservetter igår. Men en grej till har jag gjort idag, nämligen gjort fotavtryck på hans fötter som jag skrev att jag skulle göra. Jätte gulligt blev det, det är ju kul att ha som minne. Fast jag tänkte ändå att den kommer han få sen när han blir stor och till mig själv ska jag beställa antingen ett halsband med hans hand eller fotavtryck på eller det avgjutet på ett kristallhjärta. Men det är ganska dyrt så det får väl bli efter jul då. Annars har jag inte gjort mycket mer än att tagit det lugnt idag bara och slappat framför datan för det mesta .. Det är ju skönt det också, ska nog fortsätta med det nu för jag ser att lilleman är påväg att vakna upp här nu alldeles strax och kommer vilja ha käk så men ha det så bra tills vidare. Puss puss! <3 /Jennifer.


En sån här fin ask köpte jag på Panduro för 170:-, som man får måla och skriva på själv. Perfekt för mig som älskar att pyssla!


Kommentarer
Postat av: Terese och Isolde

vilkn fin! :) haha jag vet vilka alla dom är, linus johanson ochjag gick i samma klass ;)

2010-11-02 @ 20:51:43
URL: http://sthlmsmammanterese.blogg.se/

Skriv din kommentar här gullet.

Vad heter du?
Glöm inte bort mig!

Har du en e-postadress? (Endast jag kan se den)

Har du en blogg?

och vad har du på hjärtat ditt?

Trackback
RSS 2.0