Chilinötter!

I love it! Fast jag får se till att inte äta för mycket av det så att inte min lille plutt reagerar på det eller nåt, han sover så sött just nu i sin babysitter. Då får jag en lugn stund för mig själv. :)
Jag missade totalt att ringa till barnmorskan idag. :/ Dom har ju bara tid mellan 09:00 - 09:45 och alltid just dom där 45 minuterna råkar jag vara upptagen med annat. Jag kan ju alltid ringa till hennes telefon svarare annars och be henne ringa upp mig så fort hon har tid. Ska snart gå och vika in tvätt i byrån, håller fortfarande på att tvätta fast nu har jag bara 2 maskiner kvar! :) Sen är allting klart, då har jag nog rena kläder för ett helt år så det räcker och blir över, haha. Sen får vi se vad man hittar på ikväll, kanske drar en sväng förbi och kollar på träningen? Puss. <3 /Jennifer.


Kommentarer
Postat av: Anonym

Man kan bli illamående av lustgasen också. Men en fel kan bli det av smärtan. Jag har alltid haft låg smärttröskel och blivit äcklad eller vad man ska säga. Men all tid var värt :-)

2010-11-08 @ 12:51:30
URL: http://misspurple.se
Postat av: jenna

Tack sötnos!! :)<3

2010-11-08 @ 18:22:47
URL: http://jennaoberdieck.blogg.se/

Skriv din kommentar här gullet.

Vad heter du?
Glöm inte bort mig!

Har du en e-postadress? (Endast jag kan se den)

Har du en blogg?

och vad har du på hjärtat ditt?

Trackback
RSS 2.0