Dags för update!

Ska alldeles strax försöka få mig en blund, har inte alls sovit många timmar dom 2 senaste nätterna eller inte som jag brukar i alla fall. Hela veckan har jag praktiskt taget hållt mig inomhus eftersom att det har snöat och blåst som satan och som jag skrev förut så känns det inte bra att gå ut med min lilla älskling när det blåser!
Så därför har jag kunnat ligga och dra mig till 12.00 på dagarna, jätte skönt! :) Men nu vill jag försöka få runtin på mig själv, jag har ju rutiner på min bebis så varför kan jag inte ha det på mig själv då?
Igår var vi och träffade Malin och Leah igen, behöver jag äns nämna vad vi gjorde? Haha!
Men men, alltid kul att shoppa eller äns träffa dom överhuvudtaget, spelar ingen roll vad vi gör. :) Men ska försöka någon dag åka hem till dom men det kommer alltid så mycket annat i vägen. :/
Hur som helst så passade jag på att köpa ännu mera julklappar. Till Tino har jag inte köpt alls mycket, en mobil men den har han fått i förskott så den har jag redan spänt fast på hans säng och sen en snuttefiltskompis?
Köpte även en body som han ska ha på julafton och ska kolla efter något mer sen ..
Idag var jag också med svägerska i Farsta centrum och kollade lite mer julklappar, jag skrev en lista på alla jag ska köpa julklappar till och så gjorde jag en budget, kikade runt på internet lite vad jag skulle kolla efter och jag har följt det rätt så bra. Har drygt 1000:- kvar och det är mer än vad jag hade väntat mig, men sen så har jag också 7 julklappar kvar att köpa. Jag älskar verkligen det, jag älskar att se andra bli glada sen vad jag själv får det är sak samma. :) Men däremot så ska jag unna mig själv en massa på mellandags rean tror jag och så ska jag då köpa något fint att ha på mig på nyår, hehe. Längtar!

Kan också berätta lite om vad som kommer ske under veckan, ganska fullspäckat.
Söndag: Följa med stora älsklingen till kyrkan eventuellt.
Måndag: Följa med stora älsklingen för att hämta hans pokal för Bästa fighter och träna.
Tisdag: Måste nog tvätta och städa, i think.
Onsdag: Inget planerat, packa i alla fall inför dagen efter.
Torsdag: Åka till mamma för att sen åka vidare till Karlsborg klockan 15:00, 4 timmars bil resa. :/
Fredag: Begravning för min bonusfarfar. :'/
Lördag: Åka tillbaka hem igen.

Nej nu ska jag sova, ha det så bra mina kära vänner. Godnatt! <3 /Jennifer.


Kommentarer
Postat av: Terese och Isolde

de blir roligare nästa år för våra barn på julen, nu förstår dom endå inte ju :P vi ska nog bara köpa några kläder och någon leksak till isolde i julklapp :)

2010-11-29 @ 12:42:37
URL: http://sthlmsmammanterese.blogg.se/
Postat av: Jennifer - 17år & ensamstående mamma

Förlåt för sent svar



Danbo är en lådfigur, som den på bilderna, som man fotar med.. dålig förklaring kanske men jag hoppas du förstår ändå ^^

2010-11-29 @ 21:29:03
URL: http://hallonbehovstillkakan.blogg.se/

Skriv din kommentar här gullet.

Vad heter du?
Glöm inte bort mig!

Har du en e-postadress? (Endast jag kan se den)

Har du en blogg?

och vad har du på hjärtat ditt?

Trackback
RSS 2.0