Elias tjatar ..

.. att jag ska uppdatera min blogg, haha. Han är väl nog min ända läsare just nu kan jag tänka mig men det gör ingenting, hihi.
Kan väl berätta lite kort om vad som har hänt under 1 veckas tid. Förra onsdagen så var vi ju på 2 månaderskontrollen för Valentino, allt gick jätte bra och han har utvecklats som han ska, han vägde då också 5710 gram och var 59 cm lång och huvudomfånget var 39 cm. Efter det minns jag inte riktigt vad vi gjorde, jag käkade väl antagligen i centrum kan jag tänka mig. I torsdags så var jag nog bara hemma och på fredagen träffade jag Malin och Leah (Grattis till Leah som blir 2 månader idag dessutom! <3) Vi gick runt i stan och julshoppade lite, köpte 2 julklappar hittils och sen åt vi och fikade och lite sånt.
På lördagen så åkte vi till Solnahallen för min stora älskling skulle vara med och delta i en kampsports turnering som heter All style open, han vann första matchen och kom till semifinal där han sen förlorade bara för att den andre motståndaren var feg och höll honom på avstånd med frontkicks, eller vad det nu heter?
Men sen, i slutet så blev min älskling nominerad till bästa fighter och han tog den titeln också, snacka om att någon var stolt! :) I söndags så var vi hemma och firade en av Elias bröder som fyllde 30 år och i måndags träffade jag Josefin och Elvira, vi var hemma hos dom en stund och sen gick vi till träningen för jag skulle vara med och träna denna gång, det var faktiskt kul men svårt! Sen så har jag bara stannat hemma både igår och idag, känns inte rätt att gå ut med en sån liten när det blåser så dant. :/ Nej, nu känner jag att jag behöver gå och byta på Tino. Tack och hej, leverpastej! ;) <3 /Jennifer.

Kommentarer
Postat av: jenna

Jo det är sant, problemet är bara att de är ju hål i armen som ja skrev :p

hahha

men ska be min fostermamma laga den om de går, asso de är inte utan på o inte innan på armen, utan emellan, ahha skit svårt o förklara, :P

Jo men de va inte min fjällis, :p

2010-11-24 @ 18:27:56
URL: http://jennaoberdieck.blogg.se/
Postat av: jenna

Jag läser oxå din blogg gumman!! <33

Jag har t.o.m lagt till den på bloglovin så ja ska hålla koll på när du bloggar :)

2010-11-24 @ 19:03:46
URL: http://jennaoberdieck.blogg.se/
Postat av: jenna

Menar du dansaren? :p

haha det var idag om det var dansaren du mena :P<3

2010-11-27 @ 20:06:57
URL: http://jennaoberdieck.blogg.se/

Skriv din kommentar här gullet.

Vad heter du?
Glöm inte bort mig!

Har du en e-postadress? (Endast jag kan se den)

Har du en blogg?

och vad har du på hjärtat ditt?

Trackback
RSS 2.0