Fick 2 timmars sovmorgon ..

Det är alltid nåt, idag vakna Tino 07:00 istället. :) Det kanske funkade det där med att hålla honom vaken längre? :) Haha, fast nu har han somnat om igen i sin babysitter, från att ha gallskrikit i den efter 5 minuter till att sova djupt och länge i den. Min lilla raring är för go! Idag har vi inga planer direkt, vi tänkte försöka komma ut på en promenad till eftermiddagen. Det beror på vädret för så som det ser ut just nu så har jag nog ingen lust att gå en promenad fast jag ändå skulle behöva det och förhoppningsvis kanske jag blir trött och somnar tidigare ikväll .. Annars blir det nog en hemmadag igen, ska nog kanske passa på att ta en låååååååång dusch sen. :) Oj oj, det var inte länge lillplutt sov. Haha, nu börjar han vakna till här, dags att gå .. Hörs senare, bye bye. <3 /Jennifer.



Såhär skönt sover han i sin babysitter nu förtiden. :)



Blivande fighter i Cicos kempo karate och all style open vinnare år 2025, haha! ;D
(Tino med sin farbror och pappa på träningen i måndags)



Min lilla älskling är så duktig, han kan hålla upp huvudet nästan helt nu jätte länge. :)


Kommentarer
Postat av: Terese

passa på och duscha en lång varm dusch, de är så skönt att bara vara sig själv att tag:)

2010-11-03 @ 17:26:12
URL: http://sthlmsmammanterese.blogg.se/

Skriv din kommentar här gullet.

Vad heter du?
Glöm inte bort mig!

Har du en e-postadress? (Endast jag kan se den)

Har du en blogg?

och vad har du på hjärtat ditt?

Trackback
RSS 2.0