Har ingen blogglust .. :/

Eller har knappt haft tid för att blogga heller, känns som om jag gjort nånting varje dag nu och kommit hem sent eller varit för trött och idag ska vi också iväg. Min stora älskling har höstlov så det känns skönt att han kan vara hemma med oss lite grann. :)
Igår så var vi hemma hos hans bror för att hans brors fru (min andra svägerska) fyllde år så vi var där och firade henne lite, egentligen hade vi tänkt att bara vara där en liten stund men det sluta med att vi kollade på hela Eclipse filmen! :) Jag älskar dom filmerna och bara längtar tills nästa kommer ut men det blir inte för äns om 1 år typ. :/ Fan, vad jag längtar till nästa år. Det känns som om november kommer vara dötrist, vill bara att det ska bli julafton och nyår nu. Sen att det ska bli vår och sommar, jag fyller ju 18 år. Jag och Malin ska börja på babysim med småttingarna, möjligtvis har vi lägenhet då också och ja, men jag längtar mest till värmen tror jag och vi får se men nu i somras så planerade jag och Elias att eventuellt åka på en liten mini semester, bara bort från Stockholm över en helg kanske. Typ till Göteborg eller Gotland eller vad vet jag? Vi får se hur det blir med det, jag hoppas i alla fall och då kommer ju Tino vara drygt 1 år gammal så det borde väl funka .. Jag vill också försöka satsa på att kanske ta körkort eller nånting. Jaja, det är alltid bra att ha drömmar och mål. :) Vad har ni för drömmar, alltså vad vill ni göra i framtiden? (:
Ska nog gå upp nu och äta frukost, Valentino är FÖR pigg för att somna om så .. Sen ska vi möta upp Jani i Trånkan där hon jobbar så ska Elias bjuda oss på sushi bar där och testa hur det smakar, haha.
Ciao! Ha det bra. <3 /Jennifer.


Kommentarer
Postat av: Terese och Isolde

jag vil börja plugga!!

Mina föräldrar bor ju här, och min syster. är uppvuxen här, har bara bott i huddinge 1,5 år :) Haha gick du i åkerssokolan???? NÄRDÅ:D berätta, hur gammal är u? Vi borde ju ha setts då haha :D

2010-11-01 @ 10:32:17
URL: http://sthlmsmammanterese.blogg.se/
Postat av: Terese och Isolde

:P vilka känner du då? och var bor du föresten? om vi bor i närheten kanske vi kan ses :)? antar at de flesta av dina jämngamla kompisar inte har barn :P

2010-11-02 @ 08:59:01
URL: http://sthlmsmammanterese.blogg.se/

Skriv din kommentar här gullet.

Vad heter du?
Glöm inte bort mig!

Har du en e-postadress? (Endast jag kan se den)

Har du en blogg?

och vad har du på hjärtat ditt?

Trackback
RSS 2.0