Idag har jag rensat ..

.. i lådorna där alla våra kläder ligger. :) Tog ut alla kläder torkade rent inuti, sorterade bort det som jag inte använder eller typiska sommarkläder som låg kvar o.s.v. Gjorde även samma sak med Tinos byrå, tog ut det som han har växt ur nu, alla kläder i storlek 50. Snart åker det ner lite nya plagg i den också bland annat en ny Puma dress som vi köpte idag och älsklingen köpte vinter kängor. Själv köpte jag skor i fredags som jag inte har visat ännu och sen får jag använda mina gamla ugs från förra året nån gång ibland, kanske köper nya men har ändrat mig lite, vet inte om jag vill ha det längre men dom är ju himla sköna ändå. Jag kanske kan ha mina gamla när jag har mjukisar för dom som jag köpte i fredags passar inte till mjukisar .. Jag ska lägga mig om en liten stund, tänkte bara att jag ville uppdatera innan det, det är så sjukt irreterande för jag känner att min visdomstand är påväg att komma ut så jag sitter och pilar på den hela tiden med tungan, haha! Men det gör ont ibland också och jag förstår inte hur den ska kunna få plats längst där bak? Hur som haver, ska lägga mig nu för imorgon sticker vi här ifrån 09:30, skönt att vi får skjuts i alla fall. :) Natti natti på er alla glada! <3 /Jennifer.



Här är hans nya fina Puma dress, 300:- från Stadium.


Kommentarer

Skriv din kommentar här gullet.

Vad heter du?
Glöm inte bort mig!

Har du en e-postadress? (Endast jag kan se den)

Har du en blogg?

och vad har du på hjärtat ditt?

Trackback
RSS 2.0